  • 61. Data: 2015-10-26 12:06:02
    Temat: Re: chmura 500GB [cross]
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 25/10/2015 10:07, januszek wrote:

    > Nie zawsze 7zip daje radę poprawnie rozpakować archiwa spakowane
    > winrarem.

    Potwierdzam. Też miałem z nim problemy. Ponadto całkowicie nie radził
    sobie z uszkodzonymi archiwami (nie wiem czy się to nie zmieniło od
    czasu gdy ostatnio używałem - jakiś rok temu) dlatego pod Win IMO
    lepszym wyborem jest np. izarc.

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 62. Data: 2015-10-26 12:19:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 11:06:02 +0000, Michal Lukasik napisał(a):

> [...]
    > sobie z uszkodzonymi archiwami (nie wiem czy się to nie zmieniło od
    > czasu gdy ostatnio używałem - jakiś rok temu) dlatego pod Win IMO

    W takim razie może tak - z jakich ustawień trzeba skorzystać w WinRAR, by
    7-zip miał problem z rozpakowaniem takiego archiwum?

    [ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
    [ śmiać. (demotywatory.pl) ]

  • 63. Data: 2015-10-26 12:55:49
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 26/10/2015 11:19, Przemysław Ryk wrote:

    > W takim razie może tak - z jakich ustawień trzeba skorzystać w WinRAR, by
    > 7-zip miał problem z rozpakowaniem takiego archiwum?

    AFAIR chodziło o archiwa szyfrowane z podziałem. Problem na pewno był bo
    skłoniło mnie to do wypróbowania wspomnianego izarc.

    BTW. Jeśli jeszcze na takie nie trafiłeś to się ciesz. :D
    W 99.9% przypadków 7-zip się sprawdzi, ale mam wrażenie, że developerzy
    7-zip próbują być "świętsi od papieża" np. w przypadku ZIPa (opcja
    ignorowania "złych" nagłówków nikogo by nie zabiła). No i przez dłuuugi
    czas o rozpakowaniu RAR5 można było pomarzyć.
    Wycinek z FAQ:

    Why can't 7-Zip open some ZIP archives?

    In 99% of these cases it means that the archive contains incorrect
    headers. Other ZIP programs can open some archives with incorrect
    headers, since these programs just ignore errors.

    If you have such archive, please don't call the 7-Zip developers about
    it. Instead try to find the program that was used to create the archive
    and inform the developers of that program that their software is not
    ZIP-compatible.

    There are also some ZIP archives that were encoded with methods
    unsupported by 7-Zip, for example, WAVPack (WinZip).

    Why can't 7-Zip open some RAR archives?

    7-Zip 9.20 supports RAR 2/3/4 formats only and doesn't support RAR5
    archives. But latest beta version of 7-Zip supports RAR5 archives.
    --