  • 11. Data: 2015-10-14 06:57:34
    Temat: Re: chmura 500GB [cross]
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    rs wrote in <news:561d4aa1$0$46893$c3e8da3$aae71a0a@news.astrawe
    b.com>
    > dzieki. wole z polskich serverow nie korzystac

    Zaszyfruj i dopiero potem wysylaj. Np archiwizer 7-Zip obsluguje
    szyfrowanie 256-bit AES.
    www.7-zip.org

    Jesli masz publiczne IP, postaw serwer FTP na swoim komputerze.
    Pod Windowsem mozesz uzyc np
    TYPSoft FTP Server
    http://sourceforge.net/projects/ftpserv/
    FileZilla Server
    http://filezilla-project.org/download.php?type=serve
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 12. Data: 2015-10-14 07:35:19
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/14/2015 12:57 AM, astro wrote:
> [...]
    > szyfrowanie 256-bit AES.
    > www.7-zip.org
    >
    > Jesli masz publiczne IP, postaw serwer FTP na swoim komputerze.

    dzieki, ale takie rozwiazania mnie nie interesuja. to ma byc prosta
    aplikacja webowa jaka ma np. google drive, albo mediafire. bez zadnego
    szyfrowania, bez cudowania, tyle ze darmowa, ale widac, ze nikt z
    wyjatkiem chinczykow, nie udostepnia 500GB za free. <rs>

  • 13. Data: 2015-10-14 07:38:02
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/14/2015 12:56 AM, P03 wrote:

    > Samo pojęcie chmura bez zdefiniowania jakie dokładnie
    > usługi potrzebne to trochę za mało.

    taki jak google drive albo mediafire, ale darmowy z pojemnoscia 500GB.
    wystarczy.

    > Zazwyczaj wystarczyłby najnormalniejszy w świecie hosting
    > płatny powiedzmy 50-100 zł / rok za 2-30GB obszaru
    > i sporym transferem w cenie z uruchomionym OwnCloud
    > https://owncloud.org/

    powiedz czego nie rozumiesz w pojeciach "darmowy" i "500GB"?
    postaram sie wytlumaczyc. <rs>

  • 14. Data: 2015-10-14 08:34:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    rs wrote:

> [...]
    > szyfrowania, bez cudowania, tyle ze darmowa, ale widac, ze nikt z
    > wyjatkiem chinczykow, nie udostepnia 500GB za free. <rs>

    Prawdopodobnie nikomu się nie opłaca rozdawać każdemu chętnemu po 500 GB
    za darmo.

  • 15. Data: 2015-10-14 08:37:26
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    rs wrote in <news:561de99c$0$1697$c3e8da3$f017e9df@news.astraweb
    .com>
> [...]
    > szyfrowania, bez cudowania, tyle ze darmowa, ale widac, ze nikt z
    > wyjatkiem chinczykow, nie udostepnia 500GB za free.

    O dziwo Google zwraca jakies wyniki na pytanie "unlimited webhosting free".
    Nie liczylbym jednak na to, ze "dadza zyc tak spaslemu kontu"...
    www.grendelhosting.com
    www.guhat.com
    www.googiehost.com/freehosting.html

    Na mysl przychodzi mi jeszcze http://pl.wikipedia.org/wiki/Peer2Mail ale to
    rowniez nie bedzie prostym, wygodnym rozwiazaniem. Rodzime portale niby
    oferuja konta o nielimitowanej pojemnosci, nie sadze jednak, ze zniosa
    uzytkownika zabierajacego 500GB. Bodajze tez wykrywaja tego typu aplikacje
    i blokuja konta.

    W ubieglym roku powstal http://hive.im - bezplatny serwis o nieograniczonej
    pojemnosci. Niedawno temu stal sie platny, widze teraz nawet ogloszenie o
    nadchodzacej eutanazji. Nieograniczona pojemnosc nie sluzy widac bezplatnym
    hostingodawcom...

    Moze ktos z tej grupy ma subskrybcje Office 365? Zapewnia to 1 TB w
    OneDrive.
    http://products.office.com/pl-pl/compare-microsoft-o
    ffice-products
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 16. Data: 2015-10-14 08:53:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-10-14 o 07:38, rs pisze:
    > taki jak google drive albo mediafire, ale darmowy z pojemnoscia 500GB.
    > wystarczy.

    Frytki i dodatkowy keczup dodać?

    "Wystarczy mi 500 GB za darmo"... łaskawca.

    --
    MN

  • 17. Data: 2015-10-14 09:41:06
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.10.2015 o 08:37, astro pisze:
    > rs wrote in <news:561de99c$0$1697$c3e8da3$f017e9df@news.astraweb
    .com>

    Ale wejść na FTP to żadna filozofia, zwłaszcza pod windowsem.
    Przeciąganie i tak dalej.

    p. m.

  • 18. Data: 2015-10-14 10:16:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Oct 2015 21:52:16 -0400, rs napisał(a):

    > dni w tygodniu, szybka komunikacje, backup i będziesz miał za darmo.

    > za darmo? przemyśl to jeszcze. <rs>

    A jak jakis uslugodawca da, to myslisz ze nie poniesie kosztow? Sam sobie
    przemysl czego sie domagasz.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 19. Data: 2015-10-14 12:44:18
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/14/2015 2:37 AM, astro wrote:
    > rs wrote in <news:561de99c$0$1697$c3e8da3$f017e9df@news.astraweb
    .com>

    > O dziwo Google zwraca jakies wyniki na pytanie "unlimited webhosting free".

    tak, ale jak sie temu przyjrzec blizej, to albo info jest sprzed kilku
    miesiecy i oferta juz niewazna, albo nawet servisy juz nie istnieja.

> [...]
    > oferuja konta o nielimitowanej pojemnosci, nie sadze jednak, ze zniosa
    > uzytkownika zabierajacego 500GB. Bodajze tez wykrywaja tego typu aplikacje

    no wlasnie. to musie byc tak banalne rozwiazanie jak google drive. pliki
    sa wrzucone. kazdy ma latwy dostep 24/7. moga pobierac, obrabiac,
    wrzucać z powrotem. dzielic sie linkami do plikow. cokolwiek tam sobie
    obmysla.

> [...]
    > nadchodzacej eutanazji. Nieograniczona pojemnosc nie sluzy widac bezplatnym

    ci mniejsi sie wykrusza, ci duzi zaczna rozdawac wiecej, za taniej. ceny
    dyskow i ich zasilania na GB caly czas leca w dol.

    > Moze ktos z tej grupy ma subskrybcje Office 365? Zapewnia to 1 TB w
    > OneDrive.
    > http://products.office.com/pl-pl/compare-microsoft-o
    ffice-products

    hmmm. to jest jakis pomysl.
    co prawda stracilem juz nadzieje i zastanawialem sie nad oplaceniem 1TB
    w mediafire. kurde, ale nie moge ich tak demoralizowac.
    przyjrze sie tym hostom ktore podales.
    dzieki. <rs>

  • 20. Data: 2015-10-14 12:48:25
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/14/2015 4:16 AM, Maciek wrote:

    > A jak jakis uslugodawca da, to myslisz ze nie poniesie kosztow? Sam sobie
    > przemysl czego sie domagasz.

    to ja bede za to placil, to moj komputer i lacze bedzie obciazane.
    pomysl troche. gdzie tu jest za darmo. ja sie nie domagam, zwracaj uwage
    na slowa, ktorych uzywasz. ja szukam praktycznej aplikacji rozwiazania,
    ktore sobie wymyslilem. <rs>