  • 1. Data: 2015-10-13 16:31:03
    Temat: chmura 500GB [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    poszukuje firmy, która oferuje _za darmo_i_nie_w_formie_tymczasowej_
    500GB przestrzeni. potrzebuje wrzucić trochę plików, ludziom którzy będą
    nad nimi pracować przez parę miesięcy. widzę masę tanich rozwiązań, ale
    zespól jest nieskoordynowany i nawet jeśli to są śmieszne pieniądze, to
    nikt nie chce wyasygnować kasy, wiec musi być za darmo. megaupload chyba
    oferuje 500GB ale to konto jest chyba przypisane do konkretnej maszyny,
    co mnie nie urządza.
    czy zna ktoś takie rozwiązanie?
    z góry dziękuje za info.
    <rs>

  • 2. Data: 2015-10-13 18:06:49
    Temat: Re: chmura 500GB [cross]
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    rs wrote in <news:561d170a$0$5853$b1db1813$19ace300@news.astrawe
    b.com>
    > poszukuje firmy, która oferuje _za darmo_i_nie_w_formie_tymczasowej_
    > 500GB przestrzeni

    Prawdopodobnie bedziesz mogl umiescic tyle w prywatnych folderach na
    www.chomikuj.pl byc moze tez www.freedisc.pl
    Oczywiscie poucz zainteresowanych, by zachowywali pliki na dysku twardym.
    Kto wie, czy te serwisy nie blokuja kont uzytkownikow "naduzywajacych ich
    goscinnosci"...

    Atlas chmur:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_file_host
    ing_services
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2015-10-13 20:11:09
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/13/2015 12:06 PM, astro wrote:
> [...]
    > Kto wie, czy te serwisy nie blokuja kont uzytkownikow "naduzywajacych ich

    dzieki. wole z polskich serverow nie korzystac, a na chomika jestem
    obrazony.
    natomiast trzy chmury z listy wygladaja ciekawie:
    Tencent Weiyun
    Pogoplug
    Fileserve
    a jak jest naprawde, to wyjdzie w praktyce.

    <rs>

  • 4. Data: 2015-10-13 22:20:27
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/13/2015 2:11 PM, rs wrote:

> [...]
    > Pogoplug
    > Fileserve
    > a jak jest naprawde, to wyjdzie w praktyce.

    no to donosze, że:

    1. pogoplug jest za jednorazową oplatą 50$, za nieograniczona przestrzeń.
    2. tencent weiyun - wymaga zainstalowania ichniego softwaru, strona jest
    tylko po chińsku, software również.
    3. Fileserve - po 60 dniach kasuje pliki
    4. baidu cloud - jest rowniez po chinsku.

    także szukam dalej. <rs>

  • 5. Data: 2015-10-13 23:19:29
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 13/10/2015 09:20, rs wrote:

    > także szukam dalej. <rs>

    Microsoft niedawno rozdawal 100GB, sam skorzystralem.
    Moze dasz rade zalozyc 5 takich kont i w jakis sposob to sie sprawdzi.

  • 6. Data: 2015-10-13 23:52:34
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/13/2015 5:19 PM, 2late wrote:

    > Microsoft niedawno rozdawal 100GB, sam skorzystralem.
    > Moze dasz rade zalozyc 5 takich kont i w jakis sposob to sie sprawdzi.
    >
    > Pozdrawiam

    dzięki za zainteresowanie, ale to nie może być taki składak. musi być w
    jednym kawałku.
    grzebię i grzebię i sądzę, że jednak trzeba będzie zapłacić, bo te
    wszystkie anonsy o 500GB za free, to tylko pusta reklama, albo jakieś
    dziwne myki z instalacja chińskiego softu. <rs>

  • 7. Data: 2015-10-14 01:20:09
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-10-13 o 16:31, rs pisze:
> [...]
    > nikt nie chce wyasygnować kasy, wiec musi być za darmo. megaupload chyba
    > oferuje 500GB ale to konto jest chyba przypisane do konkretnej maszyny,

    500GB nie widziałem darmowych(i się nie dziwie).
    W końcu ty możesz upublicznić swój dysk 500GB, zapewnić działanie 24h/7
    dni w tygodniu, szybka komunikacje, backup i będziesz miał za darmo.

    miab

  • 8. Data: 2015-10-14 01:27:57
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 13/10/2015 10:52, rs wrote:

> [...]
    > wszystkie anonsy o 500GB za free, to tylko pusta reklama, albo jakieś
    > dziwne myki z instalacja chińskiego softu. <rs>

    A moze rozwaz btsync i kazdy synchronizuje dane miedzy soba.
    https://www.getsync.com/

  • 9. Data: 2015-10-14 03:52:16
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/13/2015 7:20 PM, miab wrote:

> [...]
    > W końcu ty możesz upublicznić swój dysk 500GB, zapewnić działanie 24h/7
    > dni w tygodniu, szybka komunikacje, backup i będziesz miał za darmo.

    za darmo? przemyśl to jeszcze. <rs>

  • 10. Data: 2015-10-14 06:56:24
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > chce wyasygnować kasy, wiec musi być za darmo. megaupload chyba oferuje
    > 500GB ale to konto jest chyba przypisane do konkretnej maszyny, co mnie

    Samo pojęcie chmura bez zdefiniowania jakie dokładnie
    usługi potrzebne to trochę za mało.
    Zazwyczaj wystarczyłby najnormalniejszy w świecie hosting
    płatny powiedzmy 50-100 zł / rok za 2-30GB obszaru
    i sporym transferem w cenie z uruchomionym OwnCloud
    https://owncloud.org/

    --
    P03