  • Data: 2013-01-14 22:58:52
    Temat: Re: chlopcy z pelo szaleja - nowy podatek od drog kajowych ?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-14 22:15, megrims pisze:
> [...]
    hca-platnych-drog-Nowy-podatek,artykuly,195677,1.htm

    > Przy neuroblastomiebez problemu mogą dać TK. Młody był już operowany
    > i nie chcą dać skierowania na MR.

    Przy neuroblastomie to chyba powinni dać natychmiast, nie ma czasu na
    opóźnianie...

    A z 3-latkiem to jeszcze anestezjolog
    > oraz sprzęt anestezjologiczny, który może pracować przy MR. W Poznaniu
    > są 2 takie miejsca. MR dla dorosłych jest 20.
    >
    > Stąd problem, że to dzieciak.

    A nie da się prywatnie? Kosztuje to pewnie z 1000 pln ze wszystkim...

    Z moim młodym, jak miał ze 2 miesiące doktor dał skierowanie do
    neurologa. Państwowo to a 8 miesięcy proponowali, debilizm, tu też
    trzeba działać szybko.

    Zakląłem szpetnie i po 2 dniach byłem u neurologa prywatnie, za 150 zł.
    Na szczęście badanie wskazało, że wszystko z młodym OK.

    Szkoda tylko, jak mówiłeś, państwo się wypięło...

    Zdrowia dla młodego!

    Seco