  • Data: 2013-01-14 23:40:14
    Temat: Re: chlopcy z pelo szaleja - nowy podatek od drog kajowych ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Jan 2013 22:11:42 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Ale dlaczego wiecznie podnoszony jest jakiś problem z tym nieszczęsnym
    > rezonansem? I dlaczego jak potrzebowałem rezonansu, to wziąłem
    > skierowanie, poszedłem do odpowiedniej pracowni, wyznaczyli mi
    > (bliski!) termin i bez problemu miałem badanie zrobione. Moja żona
    > również.

    Bo miales szczescie. zadzwon do NFZ we Wroclawiu, spytaj sie gdzie maja
    najkrotsza kolejke. Badanie jest drogie i NFZ jakos niechetnie placi

    Kolega tez tak mial - potrzebowal w miare pilnie, trafil do nowego osrodka,
    wyznaczyli termin za tydzien, przychodzi ... czy pracowal pan przy obrobce
    metali ? Tak ... a to nie zrobimy, najpierw przeswietlenie oczy czy nie ma
    opilkow.
    I tak o to szybki termin poszedl sie ... , na szczescie kolejny tez byl
    szybki, ale jakby nie mozna bylo ankiety wypelnic przy rejestracji ..

    > Komunę przeżylismy jakoś...

    Srednia dlugosc zycia sie wydluzyla.

    J.