  • 21. Data: 2009-02-21 10:57:14
    Temat: Re: chłopcy radarowcy
    Od: PowelL <g...@f...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 19:42:03 +0100, marider napisał(a):

    > Takie pstre gadanie ze w lape nie biora, zwlaszcza drogowka. Wszyscy sa
    > swieci przy nagrywaniu takich bzdur jak "Pirat drogowy", kamere wylacza

    Akurat "Pirat drogowy" z TVNturbo (czy jak tam się ten program nazywa) to
    szczyt moralizatorstwa i obłudy. Przykładowo, mrożący krew w żyłach odcinek
    o pościgu za dobrej klasy samochodem, którego kierowca na polskiej
    autostradzie (a tak, są takie!) odważył się jechać 160km/h. I głos z offu:
    "mamy nadzieję, że ten pan uświadomił sobie... itp, itd".
    Żenada.

    --
    PowelL / powell{maupa}cyberia kropka pl /
    Suzuki B12 [K4]

  • 22. Data: 2009-02-21 11:36:15
    Od: marider <m...@g...pl>

    Easy pisze:
    > no ale u nas to tez nie jest wcale takie nierealne... tez pare razy
    > bliska mi osoba skorzystala z podwiezienia, bez konsekwencji prawnych
    > tak to górnolotnie nazwijmy ;)

    To chyba miala niezlego farta bo jak podwoza kogos, to zazwyczaj na izbe
    lub komisariat ;)

    > Policjant tez czlowiek..

    Ano, czasem sie trafi na "normalnego" z ktorym da sie porozmawiac a nie
    "sluzbiste z kompleksami".

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 23. Data: 2009-02-21 11:37:44
    Od: marider <m...@g...pl>

    DarkDaro pisze:
    > Radiowóz to nie taxi, ale obywatel miał kłopoty, więc
    >
    > U nas nie do pomyślenia! Nie ma polecenia z góry więc nikogo by nie
    > odwieźli. Radiowóz to nie taxi a policjant musi wypisywać mandaty a nie
    > pomagać! Jedynie mogą podjechać po wieśmaki.

    Jak to nie taxi? Calkiem niedawno byla afera ze jakiegos tam kolesia
    oficjela wozili gdzies przez pol Pl ;)

    Pzdr

  • 24. Data: 2009-02-21 11:40:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Easy wrote:

    > tak sobie pomyslałam jeszcze o jednym... co do złosliwosci
    > policjantow. To tez ludzie, tak? czyli ze tez maja pamiec...
    > czyli jak ja widze ciemnozielonego golfa z lekkim wgnieceniem w
    > prawych przednich drzwiach to mysle sobie od razu " o to ten wariat
    > co wczoraj malo mnie nie przejechał na przejscu a dwa dni temu
    > hamował z piskiem opon przed czerwonym światłem.. a a w zeszłym
    > tygodniu zajechał mi chamsko droge" to może oni tez jak juz maja
    > okazje zatrzymac, to jednak pamietaja co w widzieli wczesniej?
    >
    > E.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDIno ale do czego
    zmierzasz?

  • 25. Data: 2009-02-21 12:31:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Easy wrote:

> [...]
    > tygodniu zajechał mi chamsko droge" to może oni tez jak juz maja
    > okazje zatrzymac, to jednak pamietaja co w widzieli wczesniej?

    no dobrze, ale do czego zmierzasz?

  • 26. Data: 2009-02-21 14:48:09
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości

    > no dobrze, ale do czego zmierzasz?

    no do tego, ze jak sie pozniej spotkaja miły pan z policji i pan, czasem
    miły czasem nie - to nie daja sie juz tak łatwo przekonac zeby sie
    skonczyło na pouczeniu i sa bardzo słuzbowi... ja w tym nic dziwnego nie
    widze.

    E.

  • 27. Data: 2009-02-21 15:56:56
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "marider" napisał :
    > Jak to nie taxi? Calkiem niedawno byla afera ze jakiegos tam kolesia
    > oficjela wozili gdzies przez pol Pl ;)

    Nie przez pół Polski, tylko z Warszawy do Siedlec. 100 km.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 28. Data: 2009-02-21 16:11:35
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Easy pisze:

> [...]
    > miły czasem nie - to nie daja sie juz tak łatwo przekonac zeby sie
    > skonczyło na pouczeniu i sa bardzo słuzbowi... ja w tym nic dziwnego nie

    A ja widzę.
    Policjant to zawód "z powołania". Jak - nie przymierzając - ksiądz, czy
    nauczyciel. Tutaj traktowanie pewnych zachowań per "też człowiek" jest
    nie na miejscu. To _służba_ Państwu i obywatelowi.

    Słaba wola i pamiętliwość plus polska zawiść i poczucie "wadzy" - won!

    Tak wiem - idealizuję.

    --

    pozdr
    pj

  • 29. Data: 2009-02-21 16:15:33
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    PowelL pisze:
    > głos z offu:
    > "mamy nadzieję, że ten pan uświadomił sobie... itp, itd".
    > Żenada.

    Gomułkowska kronika filmowa.

    Ale jest na to popyt wśród gawiedzi. To łatwiej dociera do mas
    (oglądalność wśród Kiepskich), niż np. uczenie jazdy na zakładkę, nauka
    zasad lewoskrętu, tępienie zajmowania miejsc dla inwalidów, itepe...

    --

    pozdr
    pj

  • 30. Data: 2009-02-21 16:25:13
    Temat: Re: chłopcy radarowcy - kij w mrowisko - długie
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Mustafa pisze:
    > No cóż.... to artykuł pisany przez idiotę dla kretynów......

    Wiadomo, wszak "Polityka" i jej czytelnicy to banda kretynów

    > Na drogach codziennie jest pewnie kilkaset albo kilka tysięcy patroli. Robią
    > co do nich należy i nikt ich za to nie pochwali.

    no fakt - mogli strzelić komuś w plecy - chwalmy Pana! (policjanta)

    Przypomina mi się stary kawał o bacy z Poronina, co chciał medal w
    związku z Leninem... - jak to szło..? - Jacocie..? ;-)

    --

    pozdr
    pj