  • Data: 2009-02-21 17:08:54
    Temat: Re: chłopcy radarowcy
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-20 19:23:03 +0100, "(pj)" <j...@g...com> said:

    > Będę się powtarzał: ja nie mam dobrych doświadczeń z Policją w sensie
    > skrzeczących realiów kontra idealizm, i póki co, będę uważał, że to ONI
    > powinni się PIERWSI zmienić, a nie MY.

    Taki ciekawy komentarz spod artykułu, z którym się niemal w zupełności zgadzam:

    Nie pomstujcie na policjantów
    Postuluję żeby szanowni forumowicze przestali narzekać na policjantów.
    Czy rozsądnym jest oczekiwać od słabo wykształconej i opłacanej grupy
    ludzi, która została wyposażona w środki represji, że będzie zachowywać
    się uczciwie, szlachetnie i traktować będzie bezpieczeństwo i wygodę
    kierowców jako podstawę swoich zachowań?
    Prędzej to ich szefowie - posterunkowi - są odpowiedzialni są za
    wyznaczanie im celów i kierowanie ich pracą ale przecież i oni
    rekrutują się z tej samej słabo wykształconej i źle opłacanej grupy.
    Całą winę ponosi zarządzanie wysokiego szczebla czyli Komenda Główna
    Policji i MSWiA. To powinni być menedżerowie, którzy potrafią określić
    strategiczny plan i zapewnić środki do jego realizacji. Za to biorą
    pieniądze! Oni odpowiadają za niskie morale, brak szkoleń i niewłaściwe
    priorytety postawione policjantom.
    To oni są winni, że zamiast dbać o nasze bezpieczeństwo policjanci
    dbają tylko o wielkość wpływów z mandatów i wyładowują swoje zawodowe
    frustracje na kierowcach.
    Domagajmy się od polityków żeby zreformowali sposób zarządzania w
    policji. Jest to zadanie wyjątkowo trudne bo beton trzyma się mocno.
    Ale obecna sytuacje jest tak tragiczna, że trzeba coś z tym zrobić!

    > http://www.tvn24.pl/-1,1587315,0,1,policjant-nie-zap
    laci-grzywny-za-poscig,wiadomosc.html

    No

    to już totalny absurd. Jak operatorzy kina objazdowego mają niby
    filmować piratów (i "piratów") nie przekraczając dozwolonej
    prędkości??? Debilizm - zarówno w wykonaniu przełożonych, którzy
    wnieśli oskarżenie, jak i sądu grodzkiego (co niestety już mnie
    zupełnie nie dziwi). Cosik mnie się zdaję, że ukarali policmajstra za
    nieskuteczność - gonił, gonił i nie złapał. Albo jeszcze czym innym
    podpadł.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco