    From: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: chłopcy radarowcy
    Date: Sat, 21 Feb 2009 09:45:55 +0100

    Jeżdze po drogach od ponad 13 lat (przynajmniej legalnie ;) )
    Moze to nie wiele, ale robie rocznie 50-60 tys .. a były czasy, ze z robilem
    jeszcze sporo więcej.

    NIGY jeszcze nie mialem problemu z policją na drodze. Jesli dostawałem
    mandat to słuszny, wielokrotnie unikałem kary po którkiej rozmowie z
    policjantem.
    Jesli bylem zatrzymywany do kontroli .. to nie czepiali sie tylko robili to
    co do nich nalezało.
    Jeździlem róznymi autami, często, zwlaszcza kiedys,. byly to ledwo
    trzymające sie kupy wozidła i to też jakoś nie spowodowało, zebym źle
    wspominał jakieś kontrole (no moze poza jedną, kiedy w ciągu tygodnia
    trafilem na tego samego policjanta a ja nadal mialem 3 różne opony na
    kolach)

    Kiedy zatrzymywany bylem za jakies wykroczenie - to bylo ono ewidentne i w
    zasadzie cóż moglem powiedziec. Nigdy jednak nie dostalem maksymalnego
    mandatu.

    Co by nie mówić o policjalntach .. to są tylko (aż) ludzie ... i nie sądze,
    zeby niesprowokowani robili komuś pod górke.
    Jak czasem jednak widze jak ktoś jeździ, albo co mówi podczas programu Uwaga
    Pirat .. to sam bym na miejscu policjantów szybko zmienił nastawienie do
    'kierofcoof'

    I tak na koniec - pewnie, ze _zawsze_ zdarzy sie jakiś debil w mundurze,
    ktory przeroczy prędkość, czy zrobi inna głupote ... ale ze sie to zdarzy,
    nie należy wrzucac całej policji do jednego worka, no bez przesady.

    Pewnie za chwile odezwie sie cały tłum ludzi ze swoimi opowiastkami jak to
    ich policja potraktowała, jak to oni jeźdzą itd... a ja Wam mówie - musicie
    mieć wyjątkowego pecha/szczęście - bo ja nic takiego nie zaobsrwowałem...

    ps. w artykule zdaje sie jest, ze policjanxci też dostają mandaty ... wiec
    pytam sie O CO CHODZI?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI