  • 1. Data: 2016-04-21 08:55:56
    Temat: chinski przedluzacz
    Od: a...@g...com

    witam

    ja po prostu lubie naprawiac i za uwagi-- kup sobie nowy za 10 zl serdecznie dziekuje
    :))
    No wiec ten przedluzacz jak to chinski zepsul sie, prawdopodobnie ten podswietlany
    wylacznik, i tu problem jak go otworzyc? Przedluzacz nie jest skrecany srubami lecz
    jakimis aluminiowymi nitami wprasowanymi na sile.
    Moze ktos ma pomysl jak je wyciagnac, wyrwac by dostac sie do wnetrza przedluzacza?

    pzdr

  • 2. Data: 2016-04-21 09:02:04
    Temat: Re: chinski przedluzacz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    a...@g...com pisze tak:

> [...]
    > lecz jakimis aluminiowymi nitami wprasowanymi na sile. Moze ktos
    > ma pomysl jak je wyciagnac, wyrwac by dostac sie do wnetrza

    ok za poradę to będzie 200zł ;)

    Podgrzewa się je lutownicą, aż plastik zacznie się topić
    i wyciąga pińcetom albo lutuje do nich drut miedziany albo po prostu
    wyłącza transformatorówkę z przymarzniętym wkrętem.

    lub wersja brute force, na rympał.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2016-04-21 10:43:06
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-04-21 o 08:55, a...@g...com pisze:
> [...]
    jakimis aluminiowymi nitami wprasowanymi na sile.
    > Moze ktos ma pomysl jak je wyciagnac, wyrwac by dostac sie do wnetrza przedluzacza?

    Jeśli aluminiowe to łatwo rozwiercić.

    P.P.

  • 4. Data: 2016-04-21 11:19:08
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:5718929a$0$639$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeśli aluminiowe to łatwo rozwiercić.

    Ja bym do tego, jak kolega inicjator wątku się dostanie, polecił nie zdziwić
    i nie zgorszyć przewodami.
    Nabyłem sobie przejściówkę do dysków, coby je pod USB podpinać, przydaje się
    do spraw naprawczych. Taka taniocha za 20-kilka peelenów. Nawet działa, ma 3
    porty i nawet wszystkie 3 jednocześnie i niezależnie działały. Do tego
    zasilacz, niby z grubym kablem sieciowym (i tu jest klucz problemu), co to
    każdy prąd wytrzyma. Zdarzyło mi się rozdeptać wtyczkę. Cóż, zdarza się,
    strata w sumie niewielka, bo i kabel mam, i wtyczkę też mam. To ciach, przy
    samej dupie, zarobić pod nową wtyczkę. A tu, osłonka gruba, przewody grube,
    ale żyły, cieniutkie, gówno one mogą, nie więcej, no, do zasilacza starczy.
    Odizolowuję, by podłożyć pod śrubkę, kurde, co to za gówno, chcę skręcić, a
    to jak sprężyna, pies go trącał, zakręcę bez tego. Podkładam, a to się
    kurestwo prostuje, stal jakaś? jaaakoś to przyłożyłem, przytrzymałem, uff,
    wtyczka złożona, działa. Co innego tu chińczyk jednak zbroił i za to
    należało by mu "jajicia", czyli jajka urwać - w tym niby grubym kablu były
    tylko dwa przewody, uziemienie należy do sci-fi (chyba, że izolacja
    zewnętrzna przewodząca :P) i jakby co, urządzenie, jak i jego użytkownik,
    nie miało by zabezpieczenia. To bym wziął pod uwagę przy naprawie... Czy
    jest trzeci przewód.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 5. Data: 2016-04-21 12:03:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik andgab napisał w wiadomości
> [...]
    >nitami wprasowanymi na sile.
    >Moze ktos ma pomysl jak je wyciagnac, wyrwac by dostac sie do wnetrza

    Kup sobie nowy za 10 zl, ten nie sluzy do naprawiania :-)

    Nity mozna rozwiercic wiertarka.
    Nie za gleboko, byleby tylko leb odpadl.

    Sam wylacznik jest prawdopodobnie na zatrzaski - zobacz tu z boku
    http://www.elmuz.com.pl/index.php?p564,wylacznik-ws-
    4

    Moze sie udac wyciagnac na sile, moze po sprytnym podwazeniu, moze po
    nawierceniu malego otworu z boku i wcisnieciu tego zatrzasku.

    Sama ta czerwona przelaczana czesc tez jest na zatrzaski i po
    wsunieciu z boku malego srubokreta powinna dac sie wyjac.
    Ale czy wylacznik jest niesprawny ... raczej dosc odporny.

    No nic - jak wyciagniesz lub rozbierzesz, to bedzie mozna sprawdzic.
    Albo zepsujesz dokumentnie i juz z czystym sumieniem na smietnik ...
    pardon, do sklepu, zeby zutylizowac elektrosmiecia :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-04-21 12:12:16
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 21.04.2016 o 08:55, a...@g...com pisze:
> [...]
    jakimis aluminiowymi nitami wprasowanymi na sile.
    > Moze ktos ma pomysl jak je wyciagnac, wyrwac by dostac sie do wnetrza przedluzacza?

    W latach 80 ubiegłego wieku jak szef wysyłał mnie do sklepu, to
    od razu mówił, żebym takiego nierozbieralnego nie kupił przypadkiem!
    Bo jego trzeba od razu rozebrać i wkręty podokręcać, żeby się styki
    nie grzały. Po prostu trzeba myśleć przy zakupie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 7. Data: 2016-04-21 13:26:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Grądys" napisał
> [...]
    >Bo jego trzeba od razu rozebrać i wkręty podokręcać, żeby się styki
    >nie grzały. Po prostu trzeba myśleć przy zakupie.

    Juz nie ma wkretow.
    Teraz modne zgrzewanie kabli.

    J.

  • 8. Data: 2016-04-21 13:46:16
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 21.04.2016 um 13:26 schrieb J.F.:
    > Użytkownik "Czarek Grądys" napisał
    >
    > Juz nie ma wkretow.
    > Teraz modne zgrzewanie kabli.

    Zgrzewanie też już niemodne. Wygięte blaszki. Wystarczy popatrzeć i już
    się wyhaczają.

    Waldek

  • 9. Data: 2016-04-21 13:48:47
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 12:03:46 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > Albo zepsujesz dokumentnie i juz z czystym sumieniem na smietnik ...
    > pardon, do sklepu, zeby zutylizowac elektrosmiecia :-)

    nitow jest 8 szt
    wiertarka nie da
    bo sie taki nit kreci od samosci

  • 10. Data: 2016-04-21 13:49:48
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 12:12:18 UTC+2 użytkownik Czarek Grądys napisał:

> [...]
    > Bo jego trzeba od razu rozebrać i wkręty podokręcać, żeby się styki
    > nie grzały. Po prostu trzeba myśleć przy zakupie.

    jam ci nie kupil
    to taki trofiejny przedluzacz :))