  • 11. Data: 2016-04-21 13:50:43
    Temat: Re: chinski przedluzacz
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 09:02:10 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > ok za poradę to będzie 200zł ;)
    >
    > Podgrzewa się je lutownicą, aż plastik zacznie się topić
    > i wyciąga pińcetom albo lutuje do nich drut miedziany albo po prostu
    > wyłącza transformatorówkę z przymarzniętym wkrętem.
    >
    > lub wersja brute force, na rympał.
    >

    > --
    > Piotrek
    >
    > Let me see your war face.

    nie da lutowac sie, bo one sa u alu

  • 12. Data: 2016-04-21 14:14:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 12:03:46 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >nitow jest 8 szt
    >wiertarka nie da bo sie taki nit kreci od samosci

    No to jednak kup sobie nowy :-)

    A nit mozna sprobowac zablokowac - srubokretem, piaskiem, klejem.
    Albo wiertarka dentystyczna zrobic dziure :-)

    J.

  • 13. Data: 2016-04-21 15:03:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    a...@g...com pisze tak:

    > nie da lutowac sie, bo one sa u alu

    proszę

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 14. Data: 2016-04-21 15:06:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    [...]

    > proszę

    Amelinum nie przylutujesz! Musisz mieć specjalny lut amelinowy! ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2016-04-21 19:00:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Hello PiteR,
    >
    > Thursday, April 21, 2016, 3:03:06 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Amelinum nie przylutujesz! Musisz mieć specjalny lut amelinowy! ;)

    dziękuję
    proszę

    sposób był podany podgrzać

    nie mażemy się 2 godz nad jednym przedłużaczem tylko działamy.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 16. Data: 2016-04-21 19:17:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 21.04.2016 o 08:55, a...@g...com pisze:
> [...]
    na sile.
    > Moze ktos ma pomysl jak je wyciagnac, wyrwac by dostac sie do wnetrza przedluzacza?

    Podświetlany wyłącznik wyciąga się na siłę.
    Jest na zatrzaskach.

  • 17. Data: 2016-04-21 20:37:43
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    niedawno mieszkanie moich rodziców mało co się nie sfajczyło z powodu
    pożaru, który powstał właśnie dzięki takiemu chińskiemu przedłużaczowi.
    Mój tata stwierdził "po co przepłacać", no i to są efekty właśnie.

    Lepiej to wyrzuć w diabły, zanim narobisz sobie problemu.

  • 18. Data: 2016-04-21 21:22:45
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości
    > Zgrzewanie też już niemodne. Wygięte blaszki. Wystarczy popatrzeć i już
    > się wyhaczają.

    Tak sobie pomyślałem - zrobić konkurs na najbardziej gówniany przedłużacz...
    :)

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 19. Data: 2016-04-21 21:53:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ACMM-033 pisze tak:

> [...]
    > wiadomości news:dnrssaF273jU1@mid.uni-berlin.de...
    >
    > Tak sobie pomyślałem - zrobić konkurs na najbardziej gówniany

    Zgłaszam ebonitowa kostkę z PRL. Co za gówno. Naprawiłem za 20zł.
    Dorabiałem styki bo facet się uparł że jego matka uspokoi się jak
    kostka wróci do choinki. Świat znowu bedzie swojski, spokojny i
    poukładany.

    Na nic się zdała perswazja, że w Biedronie są na pięć wtyczek
    w promo po 9.99zł.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 20. Data: 2016-04-21 21:57:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ACMM-033 pisze tak:

> [...]

    poukładany.

    Na nic się zdała perswazja, że w Biedronie są na pięć wtyczek

    http://www.decobazaar.com/produkt-kostka-ebonitowa-4
    852790.html

    --
    Piter