  • Data: 2016-04-21 11:19:08
    Temat: Re: chinski przedluzacz
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:5718929a$0$639$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeśli aluminiowe to łatwo rozwiercić.

    Ja bym do tego, jak kolega inicjator wątku się dostanie, polecił nie zdziwić
    i nie zgorszyć przewodami.
    Nabyłem sobie przejściówkę do dysków, coby je pod USB podpinać, przydaje się
    do spraw naprawczych. Taka taniocha za 20-kilka peelenów. Nawet działa, ma 3
    porty i nawet wszystkie 3 jednocześnie i niezależnie działały. Do tego
    zasilacz, niby z grubym kablem sieciowym (i tu jest klucz problemu), co to
    każdy prąd wytrzyma. Zdarzyło mi się rozdeptać wtyczkę. Cóż, zdarza się,
    strata w sumie niewielka, bo i kabel mam, i wtyczkę też mam. To ciach, przy
    samej dupie, zarobić pod nową wtyczkę. A tu, osłonka gruba, przewody grube,
    ale żyły, cieniutkie, gówno one mogą, nie więcej, no, do zasilacza starczy.
    Odizolowuję, by podłożyć pod śrubkę, kurde, co to za gówno, chcę skręcić, a
    to jak sprężyna, pies go trącał, zakręcę bez tego. Podkładam, a to się
    kurestwo prostuje, stal jakaś? jaaakoś to przyłożyłem, przytrzymałem, uff,
    wtyczka złożona, działa. Co innego tu chińczyk jednak zbroił i za to
    należało by mu "jajicia", czyli jajka urwać - w tym niby grubym kablu były
    tylko dwa przewody, uziemienie należy do sci-fi (chyba, że izolacja
    zewnętrzna przewodząca :P) i jakby co, urządzenie, jak i jego użytkownik,
    nie miało by zabezpieczenia. To bym wziął pod uwagę przy naprawie... Czy
    jest trzeci przewód.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu