  • 31. Data: 2011-06-05 09:37:59
    Temat: Re: chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-06-04 23:36, animka pisze:
    > U mnie wieczorem przyspieszają.
    > Teraz mam takie:
    > http://www.speedtest.net/result/1326837050.png

    Eee tam, okazało się, że masz wolne łącze według kryterium "standard
    szybkości-najszybszej" cokolwiek chciałaś przez to powiedzieć.

  • 32. Data: 2011-06-05 09:57:29
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-06-04 22:40, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Czym? Przecież to są średnie parametry łącza.
    Co to są średnie parametry łącza?
    Mając łącze 2, 6,20 czy 50Mb/s, ktoś może powiedzieć że łącze mam
    szybkie albo wolne?
    Łącze, każdy wybiera sobie takie, jakie potrzebuje, ewentualnie z braku
    możliwości technicznych, takie jakie może maks. mieć.
    Do poczty, www, po co mi łącze 20 - 30Mb?
    Animka chwali się łączem, 30Mb, nie napisze, jak wykorzystuje tą
    przepustowość łącza, bo się okaże, że korzysta z 512kb.
    Wtedy to się nie ma co chwalić, bo okaże się że klient kupił to co
    operator chciał by on kupił, a nie to czego potrzebuje.
    Mam sąsiada który od lat korzysta z 1Mb. Wtedy płacił kupę kasy, ale od
    lat łącza nie zmienił, mimo, że płaci ułamek tego co 10 lat temu.
    Szybsze x2 łącze to różnica 5 pln, ale jemu niepotrzebne, a
    najbiedniejszy nie jest.

  • 33. Data: 2011-06-05 10:11:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-06-05 11:57, Jawi pisze:

> [...]
    > lat łącza nie zmienił, mimo, że płaci ułamek tego co 10 lat temu.
    > Szybsze x2 łącze to różnica 5 pln, ale jemu niepotrzebne, a

    Ja tam nie wiem. Mam łącze stałe z jednakowym miesięcznym abonamentem.
    Nie wybieralam sobie szybszego czy wolniejszego.

    --
    animka

  • 34. Data: 2011-06-05 10:12:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-06-05 11:37, Jawi pisze:

    > Eee tam, okazało się, że masz wolne łącze według kryterium "standard
    > szybkości-najszybszej" cokolwiek chciałaś przez to powiedzieć.

    Trudno, nie popłaczę się z tego powodu :-)

    --
    animka

  • 35. Data: 2011-06-05 11:27:29
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Jakiś przemek i pszemek siedzi w sedesie i zaraz Ty tam ponownie lądujesz.
    > Wysilaj się dalej popieprzony czarusiu.

    Ech... no po prostu jest głupia i nic na to nie poradzimy.
    Przem

  • 36. Data: 2011-06-05 11:32:39
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Ja tam nie wiem. Mam łącze stałe z jednakowym miesięcznym abonamentem.
    > Nie wybieralam sobie szybszego czy wolniejszego.

    Co zdanie to błysk inteligencji...
    Walnąłbym do KF, ale gdzie ja się tak pośmieję?
    Przem

  • 37. Data: 2011-06-05 18:27:36
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:isbqq3$1rp$...@n...news.atman.pl,