  • 41. Data: 2011-06-05 22:26:44
    Temat: Re: chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4dd2.00000132.4de8af2c@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > ze
    > strony speedtest.net.pl, reklamowany jako &quot;najdokładniejszy pomiar
    > prędkości
    > łącza internetowego&quot;, wyraźnie pokazuje, że transfer jest jednak
    > taki, jak
    > przed zmianą. Albo reklama jego dokładności jest mocno przesadzona, albo
    > wszystkie pozostałe podają złe wartości, w co niespecjalnie chce mi się
    > wierzyć. Mógłby ktoś poświęcić minutkę i przetestować swoje łącze na
    > speedtest.net.pl? Może tylko u mnie jest taka rozbieżność?

    U mnie działa dobrze.
    Otwórz sobie Manager Zadań zakładka Sieć
    i popatrz jak się zachowuje przy ściąganiu plików
    z jakiegoś nieodległego serwera.

    Feromon

  • 42. Data: 2011-06-05 22:57:21
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    VSS nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > a dlaczego ?
    > sprawdziłem sobie łącze

    bo chodziło o porównanie*, a nie pochwalenie się.
    Przem
    * wykupionych parametrów łącza a faktycznie wskazywanych przez konkretny
    test wyników

  • 43. Data: 2011-06-06 19:29:14
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a to moje: http://www.speedtest.net/result/1327954079.png