  • Data: 2011-06-29 22:08:00
    Temat: Re: chciałbym takie rzeczy robić
    Od: "Yaber" <y...@-...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dobrov napisał:

    > Ten D5 ma to zapewne już w sofcie. Skoro nawet mój D5000 ma...
    >
    > Ostatnio p.s. fascynacji tymi filmami popróbowałem porobić takie
    > pojedyncze fotki nieba. Niestety mój obiektyw jest g... wartą
    > ciemnicą. na ogniskowej 35 przy f4.5 30s i iso6400 dostałem
    > oczywiście potworne szumy. Dało się je dosyć nieźle odfiltrować na
    > takim obrazie ale i tak szału nie ma. A 30s to niestety za długo -
    > gwiazdki już mocno rozjechane.
    >
    > Trzeba by jechać w wysokie góry (jakiś tybet, czy andy) i mieć
    > szkiełko przynajmniej F1.4. Wtedy fotki wyszłyby bajkowo.

    No niestety sprzęt dobry warto mieć.
    Moja KM DYNAX 5D też żadna rewelacja ale z poprzednim pstrykaczem OPTIO
    MX4 to hi-end ;)

    Ale jak znajdę trochę czasu to taki automat + kilka gadżetów to sobie
    zrobię :)

    Tu masz jeszcze fajną stronkę
    http://www.diyphotography.net/automating-your-slider
    -for-about-20-bucks

    PS

    Coś ciągnie mnie w stronę fotek makro :)

    Pozdrówka