  • Data: 2010-04-12 17:43:59
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1r18yesl0tu2b.dlg@oldfield.org.pl...

    > Przepraszam, ale on nie wyciąga żadnych brudów z mojego życia prywatnego -
    > on wyciąga brudy z własnych wyobrażeń.

    Adasiu ty już sobie tak zasrałeś swoje dobre imię oraz dobre imię swojej
    rodziny, że jakiekolwiek wyciągane twoje brudy już nie mają znaczenia. Sam
    sobie zgotowałeś ten los, ze gdzie teraz się nie zwrócisz tam za tobą
    ciągnie się usenetowy smród. Trzeba być nieźle jeb....ym, żeby tak "robić
    pod siebie".