  • Data: 2010-04-12 18:28:56
    Temat: Re: chcesz się ?cigać ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hpuss3$4m6$2@news.task.gda.pl...

    > Reasumując... Pokazałeś najwyższą skalę prostactwa.

    Oh..., ale mi wstyd ... ;)

    > W dodatku nie potrafisz odróżnić załadowanego fotoradaru od pustego,
    > żałosne...

    Oh jej, jest to wręcz niewybaczalne i karygodne, żeby nie umieć odróżnić i
    nie być pewnym ;)

    A co zaś się tyczy samej sytuacji to nie ja prowokowałem. On sam się
    podjarał niedopuszczając mnie do wyprzedzenia, a później jak zacząłem go
    wyprzedzać to dodał gazu, próbując się ze mną ścigać. Jak by nie było to on
    złamał kilka przepisów prawa drogowego:

    1. Utrudniał jazdę jadąc ok. 40 na odcinku, gdzie dozwolone było 70,
    zajmując jednocześnie dwa wyznaczone pasy ruchu (nie tylko mnie, bo jechał
    jeszcze jeden samochód przede mną), Żeby była jasność jechał dokładnie po
    linii przerywanej mając ją po środku samochodu tak, że nie można go było
    wyprzedzić ani z prawej, ani z lewej, a przy tym zachowywał się dość
    ślamazarnie i olewatorsko. Może chciał się popisać, bo jechał z jakimiś
    laseczkami ?
    2. Utrudniał wyprzedzanie zajeżdżając mi drogę na dwóch pasach ruchu
    blokując mi możliwość wyprzedzenia. Jechał na tym odcinku ok. 60km/h, a
    dozwolone jest 90km/h. Podczas 2 prób wyprzedzenia zajechał mi drogę.
    3. Nie zachował należytej ostrożności i nie upewnił się, że może zmienić pas
    ruchu, bo w pewnym momencie, kiedy już go zaczałem wyprzedzać, zjechał na
    mój pas ruchu zajeżdżając mi drogę, zmuszając mnię do ostrego przyhamowania.
    4. Przyspieszył w trakcie wyprzedzania próbując się ze mną ściagać.
    5. Przekroczył dozwoloną prędkość

    Kiedy się z nim zrównałem wyprzedzając go, zobaczyłem przez szybę jego minę
    i szyderczy uśmiech oraz jak próbuje się ze mną ścigać to postanowiłem mu
    dać nauczkę wystawiając go pod FR.

    Ja natomiast złamałem jeden, przekraczając dozwoloną prędkość na krótkim
    odcinku prostej drogi, zwalniajac przed FR.

    Filipku, masz jeszcze coś do powiedzenia ? Bo jak do tej pory w tej
    wypowiedzi żałosne jest tylko twoje prostactwo wynikające z niemożliwości
    zrozumienia całej sytuacji, albo też osobistej niechęci do mojej osoby :)
    No chyba, że akurat trafiłem na Ciebi ? To by wyjaśniało Twoje oburzenie
    spowodowane moim zachowaniem :)