eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
    <4...@g...com>
    <l0sl9v$un9$1@news.task.gda.pl>
    <9...@p...pl.invalid>
    Date: Sat, 14 Sep 2013 14:07:45 +0200
    Message-ID: <r...@4...net>
    Lines: 17
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1379160455 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1450 82.143.187.50:52783
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2050
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504458
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 12 Sep 2013 17:16:52 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Istotą tego, co pisał poprzednik nie jest technika ruszania i
    > umiejętności maszynisty. Jest nią to, że nie ma co zrobić z NADMIAREM
    > pary i NADMIAR jest nieregulowalny. Można go tylko wypuścić do
    > atmosfery. Lokomotywa jako napęd oczywiście ma możliwość regulacji
    > mocy. Kocioł jako źródło tego napędu ma straszliwą bezwładność
    > cieplną.

    No wlasnie - ma tez sporo wody, ktora akumuluje ten nadmiar mocy.
    A i moc pieca mozna regulowac.


    Rozpalka moze trwa dlugo (kolega chce zrobic taki co trwa krotko), ale
    parowozy jakos na stacji nie gwizdza, a ruszaja dosc zwawo.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: