eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? › Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "bma" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Thu, 12 Sep 2013 13:45:41 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <l0s9gs$lam$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0s6r2$7p8$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1378986332 21846 212.106.153.200 (12 Sep 2013 11:45:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2013 11:45:32 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <l0s6r2$7p8$1@news.icpnet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3505.912
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3505.912
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504237
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Refleksyjny" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l0s6r2$7p8$...@n...icpnet.pl...

    > Umiesz czytać po angielsku? masz cytat wklejony w treść mojego
    > poprzedniego postu.
    > Taka jest właśnie charakterystyka silnika parowego który napędza
    > BEZPOŚREDNIO koła pojadu, że nie ma strat na przełożeniach i cała moc jest
    > dostępna od razu, od 0,01 RPM, lub inaczej od 0-140 km/h i służy do
    > napędzania, a nie jest cześciowo marnowana na skrzyni biegów, wale
    > napędowym itd!
    > To co piszesz dotyczy silników spalinowych, gdzie jak auto nie ma tych
    > 90KM to jest słabe. Ale to jest 90KM tylko na określonych (z reguły
    > maksymalnych) obrotach! Podczas normalnej jazdy używasz ułamka mocy
    > maksymalnej silnika, czyli z reguły właśnie np te 20-30KM, które w silniku
    > parowym są dostępne cały czas. Od startu do maksymalne prędkości.

    I tym fragmentem udowadniasz że nie masz pojęcia o fizyce i dlatego łykasz
    te wszystkie brednie. Kilowat w silniku parowym to ten sam kilowat co
    w spalinowym. Moc = siła x prędkość obowiązuje wszędzie.

    >>> accelerated from 0 - 75 mph (121 km/h) in 10 seconds.
    >>
    >> To wymaga 113kW mocy ŚREDNIEJ! To jest ponad 150KM

    > Najwidoczniej się całkowicie mylisz, skoro steamer rozpędza się mając
    > silnik o mniejszej mocy. Moment obrotowy od zerowych obrotów w silniku
    > parowym jest tak wielki, że generuje przyśpieszenie.

    Ma 100% racji. A Ty się mylisz. Moment jest ściśle związany z mocą poprzez
    obroty. Nie ma czegoś takiego jak wielki moment pozwalający na rozpędzanie
    do dużych prędkości przy małej mocy. Przykład - ciągnik rolniczy. Przy małej
    prędkości uciągnie wiele ale szybko nie pojedzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: