-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "bma" <b...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
Date: Thu, 12 Sep 2013 13:45:41 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <l0s9gs$lam$1@node1.news.atman.pl>
References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
<l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
<l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
<l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
<7...@p...pl.invalid>
<l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
<5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
<7...@p...pl.invalid>
<l0s6r2$7p8$1@news.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1378986332 21846 212.106.153.200 (12 Sep 2013 11:45:32
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2013 11:45:32 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <l0s6r2$7p8$1@news.icpnet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3505.912
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3505.912
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504237
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Refleksyjny" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l0s6r2$7p8$...@n...icpnet.pl...
> Umiesz czytać po angielsku? masz cytat wklejony w treść mojego
> poprzedniego postu.
> Taka jest właśnie charakterystyka silnika parowego który napędza
> BEZPOŚREDNIO koła pojadu, że nie ma strat na przełożeniach i cała moc jest
> dostępna od razu, od 0,01 RPM, lub inaczej od 0-140 km/h i służy do
> napędzania, a nie jest cześciowo marnowana na skrzyni biegów, wale
> napędowym itd!
> To co piszesz dotyczy silników spalinowych, gdzie jak auto nie ma tych
> 90KM to jest słabe. Ale to jest 90KM tylko na określonych (z reguły
> maksymalnych) obrotach! Podczas normalnej jazdy używasz ułamka mocy
> maksymalnej silnika, czyli z reguły właśnie np te 20-30KM, które w silniku
> parowym są dostępne cały czas. Od startu do maksymalne prędkości.
I tym fragmentem udowadniasz że nie masz pojęcia o fizyce i dlatego łykasz
te wszystkie brednie. Kilowat w silniku parowym to ten sam kilowat co
w spalinowym. Moc = siła x prędkość obowiązuje wszędzie.
>>> accelerated from 0 - 75 mph (121 km/h) in 10 seconds.
>>
>> To wymaga 113kW mocy ŚREDNIEJ! To jest ponad 150KM
> Najwidoczniej się całkowicie mylisz, skoro steamer rozpędza się mając
> silnik o mniejszej mocy. Moment obrotowy od zerowych obrotów w silniku
> parowym jest tak wielki, że generuje przyśpieszenie.
Ma 100% racji. A Ty się mylisz. Moment jest ściśle związany z mocą poprzez
obroty. Nie ma czegoś takiego jak wielki moment pozwalający na rozpędzanie
do dużych prędkości przy małej mocy. Przykład - ciągnik rolniczy. Przy małej
prędkości uciągnie wiele ale szybko nie pojedzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.13 13:46 Jan Koval
- 12.09.13 13:55 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 13:55 Jan Koval
- 12.09.13 13:58 Jan Koval
- 12.09.13 14:05 Jan Koval
- 12.09.13 14:18 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 17:06 Marcin N
- 12.09.13 17:06 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:10 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:16 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 17:18 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:19 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 17:22 A.L.
- 12.09.13 17:25 masti
- 12.09.13 17:35 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka