eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • X-Received: by 10.49.62.97 with SMTP id x1mr7426qer.10.1378985949731; Thu, 12 Sep
    2013 04:39:09 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.62.97 with SMTP id x1mr7426qer.10.1378985949731; Thu, 12 Sep
    2013 04:39:09 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!y3no18872991pbx.0!news-out.google.com!rn2ni78470pbc.1!nntp.google.com!b4
    no13458893pbq.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-
    mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 12 Sep 2013 04:39:09 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <l0s7ou$fea$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.192.12;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.175.192.12
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <l0s7ou$fea$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Thu, 12 Sep 2013 11:39:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504236
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 12 września 2013 13:15:41 UTC+2 użytkownik Jan Koval napisał:
    > Użytkownik "Refleksyjny" <n...@p...org.pl> napisał w wiadomości
    news:l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl...
    >
    > > Mniej niż w silniku spalinowym, bo woda ma wrzeć. Temperatura silnika
    >
    > > parowego jest dużo niższa niż spalinowego. Energi mniej potrzeba do
    >
    > > uzyskania tego samego efektu.
    >
    >
    >
    > To znaczy, że ma niższą sprawnośc.
    >
    >
    >
    > J.

    Niekoniecznie. Silniki parowe potrafią mieć dużą sprawność. Patrz turbiny w
    elektrowniach. Sam silnik parowy tzn tłok cylinder i zawór ma dużą sprawność. Ale
    część mechaniczna nie może działać bez całej reszty wytwornicy pary skraplacza,
    palnika. Jak to zebrać do kupy to w typowym silniku parowym tłokowym sprawność
    wychodzi marna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: