eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? › Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!feeder1-2.proxad.net!pr
    oxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfe
    ed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    In-Reply-To: <7...@p...pl.invalid>
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Wed, 11 Sep 2013 18:25:32 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 20
    Message-ID: <5230997e$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.158.71
    X-Trace: 1378916734 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1221 83.6.158.71:60995
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504094
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >>> Ile energii daje palnik kuchenki? Ile potrzebujesz do samochodu?
    >> Mniej niż w silniku spalinowym, bo woda ma wrzeć. Temperatura
    >> silnika
    >> parowego jest dużo niższa niż spalinowego.

    >Nieprawda - jeśli silnik ma mieć sensowną sprawność - musisz używać
    >pary przegrzanej. Para nie może skraplać się w silniku, czyli
    >temperatura silnika musi być powyżej 100 stopni. Para ma się skraplać
    >dopiero w chłodnicy (jeśli przewidziany jest zamknięty obieg wody).

    Jak bedzie miala powyzej 100C czyli 373K, to sprawnosc Carnota bedzie
    kiepska, bo woda okazuje sie byc reaktywna na goraco i podgrzac jej w
    kotle tak znow bardzo nie mozna (choc tu maly silnik, to moze by sie
    dalo cos nierdzewnego).

    Lepiej miec uklad zamkniety, podcisnienie i rozprezac ponizej 100C.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: