    From: bratsiostry <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: chamstwo na grupie
    Date: Wed, 11 Jan 2012 23:13:55 +0100

    Aleksyr pisze:
    > Czy tu kazdy post musi skonczyc sie pyskowa i bluzgami? To juz raczej umyslny
    trolling niz to,
    > ze rozmowcy to debile i chamy. dajcie sobie luz i skupcie sie na fotografii.

    Niestety już tak. Usenet padł jako miejsce łączące ludzi, którzy chcą
    przekazać merytoryczną wiedzę. Pozostało jeszcze parę grup, gdzie coś
    się sensownego dzieje. Niestety już niedługo. Palanty takie, które
    wchodzą na grupę, żeby kogoś obrazić uprzykrzą działalność innym. Ze
    smutkiem śledziłem zabijanie grupy "Coś tam.szachy". Każdy post kończył
    się odpowiedzią związaną z biciem konia przez królową. I na paru
    grupach, które oglądam dzieje się podobnie. Trolle rozpierdalają fajne
    miejsce wymiany doświadczeń. Pozostaną jedynie fora moderowane. Wielka
    szkoda.