  • 21. Data: 2009-11-19 01:10:54
    Temat: Re: cewe fotoksiążka
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    TheGuru <t...@o...pl> napisał(a):

    > zainteresowałem się...
    >
    > ale oprogramowanie ttttttoooopppporne i strrrrasznie szablonowe i obciąża
    > kompa jak AOE.
    > no ale inwestując duuuzo pracy mozna zrobić coś fajnego.
    > i te amerykańskie proporcje, myslałem ze A4 to to swiatowy standard.
    >
    > czy ktoś z was zamawiał u nich??
    > czy przedpłata kartą kredytową czy inaczej?

    Płaciłem w sklepie.

    Tylko weź pod uwagę, że zagięcie w miejscu łączenia kartek na środku występuje
    i nie dawaj tam np. twarzy czy ręki, bo sprawia to wrażenie zakrzywienia
    czasoprzestrzeni na wydruku, takie wgięcie :-) W programie do składu tego nie
    widać.

    Maciej

  • 22. Data: 2009-11-19 08:31:36
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Płaciłem w sklepie.

    w jakim sklepie? w Polsce?

> [...]
    > czasoprzestrzeni na wydruku, takie wgięcie :-) W programie do składu tego

    nie znalazłem jeszcze opcji 'rozkładówki' ;-) jak wstawić zdjęcie jako tło
    na 2 strony??

  • 23. Data: 2009-11-19 08:33:27
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Fotoksiążka, nawet z Fotojokera (czyli w niskiej rozdzielczości), zmiata
    > laserkolor w niebyt.

    nie zgadzam się.
    te książki które fotojoker ma wystawione są naprawdę słabe i laser na
    dobrym papierze lepiej wygląda.

  • 24. Data: 2009-11-19 08:35:04
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Plujka atramentowa jest lepsza, ale też nie dorównuje fotoksiążce.
    > Fotoksiążka
    > nie jest idealna, bo ma małą rozdzielczość, jak się przyjrzysz (najlepiej
    > lupą), ale ujdzie. A osobom patrzącym na zdjęcia, nie na piksele, bardzo
    > się
    > spodoba ;-)

    nie fotoksiążka ale fotozeszyt bo tak nazywają produkt na papierze
    fotograficznym dwustronnym.

  • 25. Data: 2009-11-19 08:58:20
    Od: cinsan <m...@g...com>

    On Nov 19, 9:31 am, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

> [...]

    Można zapłacić kartą lub PayPalem

    > nie znalazłem jeszcze opcji 'rozkładówki' ;-) jak wstawić zdjęcie jako tło
    > na 2 strony??

    Chyba nie ma takiej opcji. Ja wklejałem to samo zdjęcie na obu
    stronach dopasowując odpowiednio, zostawiając mały margines na
    zagięcie (jak włączysz "Display trim guideliness" widać mniej więcej
    ile trzeba nadłożyć, żeby spasowało).

    Pierwsze zlecenie złożyłem 11 listopada. Potwierdzenie, że wydrukowali
    i wysłali dostałem 16ego. Czekam na przesyłkę. Jak dojdzie to się
    podzielę wrażeniami.

    Marcin

  • 26. Data: 2009-11-19 09:05:55
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]

    Pierwsze zlecenie złożyłem 11 listopada. Potwierdzenie, że wydrukowali
    i wysłali dostałem 16ego. Czekam na przesyłkę. Jak dojdzie to się

    __________

    no to czekam na relację ;-)

  • 27. Data: 2009-11-19 09:41:01
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-19 02:05:43 +0100, "Matt " <m...@W...gazeta.pl> said:

    > Plujka atramentowa jest lepsza, ale też nie dorównuje fotoksiążce.

    Nie wiem co to za cudo musi być ta fotoksiążka, ale już od pewnego
    czasu dobre plujki (kiedyś 1-2k zł, teraz pewnie i tańsze) na dobrym
    papierze rozkładają na łopatki każdą labową odbitkę. Gamutem,
    nasyceniem, przy odpowiedniej higienie powtarzalnością. Kategoria w
    której są zdecydowanie gorsze, to koszt jednego wydruku.

    > Wydruk laserowy jest ziarnisty, ze względu na raster, który symuluje wydruk
    > pełnokolorowy

    To już zależy od rozdzielczości urządzenia. W dobrych laserach przy
    600-1200 dpi z tym większego problemu nie ma, ale dalej za to są
    problemy z równomiernością rozłożenia tonera na ciemnych, wysyconych
    powierzchniach.

    de Fresz

  • 28. Data: 2009-11-19 11:46:36
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    TheGuru <t...@w...pl> napisał(a):

    > w jakim sklepie? w Polsce?

    Pisałem o fotoksiążce z fotojokera

    Maciej

  • 29. Data: 2009-11-19 11:47:28
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    TheGuru <t...@w...pl> napisał(a):

    > nie zgadzam się.
    > te książki które fotojoker ma wystawione są naprawdę słabe i laser na
    > dobrym papierze lepiej wygląda.

    A o jakiej drukarce piszesz?

    Maciej

  • 30. Data: 2009-11-19 12:02:22
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    TheGuru <t...@w...pl> napisał(a):

    > nie fotoksiążka ale fotozeszyt bo tak nazywają produkt na papierze
    > fotograficznym dwustronnym.

    Na papierze fotograficznym trochę grube te kartki wychodzą, bo to chyba dwa
    zdjęcia sklejone tyłem. Mało wygodne, jak dla mnie oczywiście. No i
    rozdzielczość czy jakość barw aż tak dużo nie jest większa, no i ja bym się
    bał, że się może rozkleić po pewnym czasie

    Maciej