  • 1. Data: 2009-07-19 12:27:33
    Temat: certyfikaty - ja wymiękłem
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    Panowie! coś kliknąłem i teraz gdy próbuję się zalogować na moje konta w
    allegro czy ebayu wyskakuje mi okienko z informację, że certyfikat wygasł...
    próbowałem reinstalować, ale nadal nie działa i ciągle wyskakuje mi to
    okienko... obrazki:
    http://henku.098.pl/1.PNG
    http://henku.098.pl/2.PNG
    http://henku.098.pl/3.PNG
    http://henku.098.pl/10.PNG
    http://henku.098.pl/11.PNG
    http://henku.098.pl/12.PNG
    help!

  • 2. Data: 2009-07-19 12:39:40
    Temat: Re: certyfikaty - ja wymiękłem
    Od: "Yeah Baka" <d...@g...pl>

    Czasem spowodowane jest to zlym ustawieniem czasu i godziny na komputerze

  • 3. Data: 2009-07-19 12:43:25
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Czasem spowodowane jest to zlym ustawieniem czasu i godziny na komputerze

    chylę czoło! dokładnie to...

  • 4. Data: 2009-07-19 12:56:52
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > allegro czy ebayu wyskakuje mi okienko z informację, że certyfikat
    > wygasł... próbowałem reinstalować, ale nadal nie działa i ciągle

    NTG. Spróbuj pl.soc.historia lub pl.soc.sado-maso, ewentualnie
    zainstaluj sobie jakąś przeglądarkę, np.
    http://www.mozilla-europe.org/pl/firefox/

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";