  • 1. Data: 2010-03-25 21:40:43
    Temat: Re: ceny w ASO suzuki - nawet dosc zabawne
    Od: "vpw" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kroket (powraca)" <kroket@bez_mielonki.op.pl> napisał w
    wiadomości news:hf97ut$tio$1@news.onet.pl...
    > Ale okazja jest wyjatkowa: otoz oddalem dzisiaj do ASO auto zony -
    > trzyletniego suzuki swift, kupionego przed rokiem, do najblizszej
    > niedzieli jeszcze na gwarancji :). Suzuki zostalo wybrane jako tansza
    > alternatywa dla yarisa. Przynajmniej tak mi sie wydawalo do dzisiaj.
    > Cena przegladu - ktos zgadnie ? - 900 PLN (wymiana plynow, filtrow i
    > niczego wiecej)! Przy cenie samochodu, ktory kiedy jest nowy kosztuje 40
    > 000 PLN taki koszt serwisu wyglada jak splata raty kredytowej! Nie wiem
    > jaki model

    Ja tam jakoś zdziwiony nie jestem. Pierwszy przegląd Paska w autoryzowanym
    serwisie 2380. Drogo, bo się skończyły klocki (po 25000). Jak podsumowałem
    to samo co zrobili w Norauto, wyszło 1/4 ceny. Ale na szczęście samochód od
    pracodawcy, więc się tylko zdziwiłem. I jeżdzę do innego ASO, które umie
    czasami zrobić coś nawet w ramach gwarancji. Wajdemajera mam pod domem, ale
    omijam go dużym łukiem. Są serwisy i Serwisy.

    --
    vpw