  • 21. Data: 2011-03-19 11:44:28
    Temat: Re: ceny paliw w europie
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > ta, ujmij w tym zestawieniu srednie pensje :)

    Tak. Np. średnie pensje w Bułgarii, Rumunii, na Liwie i Łotwie, czyli
    krajach o niższych zarobkach. I jak?

    Piotr

  • 22. Data: 2011-03-19 12:04:15
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Tak. Np. średnie pensje w Bułgarii, Rumunii, na Liwie i Łotwie, czyli
    > krajach o niższych zarobkach. I jak?

    No wlasnie, nie moge znalezc aktualnych danych. Przykro tez tak ciagle
    rownac do Rumunii ;)

    sz.

  • 23. Data: 2011-03-19 12:10:13
    Od: "Piotr " <o...@N...gazeta.pl>

    szufla <b...@p...pl> napisał(a):

    > No wlasnie, nie moge znalezc aktualnych danych. Przykro tez tak ciagle
    > rownac do Rumunii ;)

    Tylko że ropę importujemy, więc cena zależy od sprzedającego, co go obchodzi
    ile się zarabia w Polsce czy gdzieś, sprzedaje, żeby mieć zysk i tyle.

  • 24. Data: 2011-03-19 12:13:30
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    JK napisał(a):
    > Płaczesz jak dziecko, że drogo,
    Ja płaczę? Ja, jako ja?
    > a potem piszesz, że na zarobki nie
    > narzekasz. To o co ci chodzi?
    Przeczytaj całość pięć razy, może zajarzysz.
    > Schizofrenia czy zwykłe pierdolenie bez sensu?
    Zastanów się kto u pierdoli bez sensu.
    --
    Krzysiek

  • 25. Data: 2011-03-19 12:52:51
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-19 12:13, Krzysztof 45 pisze:
    > Ja płaczę? Ja, jako ja?

    A... tego to już nie wiem.
    W każdym razie podpisuje się Krzysztof 45. To
    nie ty?

    JK

  • 26. Data: 2011-03-19 13:38:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    JK napisał(a):
    > A... tego to już nie wiem.
    To się dowiedz, a potem pierdol.
    > W każdym razie podpisuje się Krzysztof 45. To nie ty?
    Pod płaczem sie podpisuję? Czy pod *ogólnym* stwierdzeniem pewnych
    stosunków cenowych i różnic?
    --
    Krzysiek

  • 27. Data: 2011-03-19 14:02:30
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 12:04:15 +0100, szufla napisał(a):

    > Przykro tez tak ciagle
    > rownac do Rumunii ;)

    Kraj podobnie rozwinięty gospodarczo do Polski, zatem niby czemu
    przykro?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 28. Data: 2011-03-19 15:18:19
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Kraj podobnie rozwinięty gospodarczo do Polski, zatem niby czemu
    > przykro?

    41% mieszkańców Rumunii nie ma dostępu do wanny/prysznica w miejscu
    zamieszkania:
    http://blogi.ifin24.pl/wp-content/uploads/2011/02/go
    spodarstwa-bez-prysznica.png
    (5% w PL)

    Rumun musi 50% dłużej pracować na ten sam koszyk zakupów od Polaka:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GD
    P_%28PPP%29_per_hour_worked

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 29. Data: 2011-03-19 15:51:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Mar 2011 11:40:14 +0100 osobnik zwany RadekNet
    wystukał:

    > Paliwo wczoraj tankowalem za 1,47e (benzyna), czyli "taniej" niz lpg w
    > Polsce.

    a gdzie jest LPG po 6zł?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2011-03-19 16:43:21
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 19.03.2011 15:51, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 19 Mar 2011 11:40:14 +0100 osobnik zwany RadekNet
    > wystukał:

    > a gdzie jest LPG po 6zł?

    Wroc do mojego posta i przeczytaj raz jeszcze ze zrozumieniem ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com