  • Data: 2011-06-23 12:25:47
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/06/2011 11:19, jerzu wrote:

    > Tobie nie zrobi. Ale kierowcy ciężarówki, którego goni tacho, często
    > robi. Dla niego te +7 km/h może oznaczać "wyśpię się w domu", a przez
    > takiego Tomaszka będzie spał kolejną noc na parkingu.

    Ryzyko zawodowe. Trafi na Tomaszka, trafi na przytaczany tu już
    zamknięty szlaban, trafi na roboty drogowe, trafi na wypadek, trafi na
    światła, trafi na mgłę, trafi na rolinka wracającego z pola.

    Albo się z tym liczy, albo nie nadaje się do tej pracy. Ja nie narzekam,
    że trzeba czasem w niedzielę przyjść do pracy, bo serwer zdechł. Gdybym
    narzekał, zmieniłbym pracę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil