  • Data: 2011-06-22 14:28:32
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kamil" <s...@s...com> wrote in message
    news:itse8g$bpl$2@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli ktoś z powodu tej minuty odstawia takie numery, nie powinien być
    > zawodowym kierowcą, bo gorsze rzeczy spotykają go na drodze codziennie
    > i strach pomyślec, jak wtedy reaguje.

    Ludzie są różni, różnie reagują na stres... Nie wiemy czy historia
    tu opowiedziana, z punktu widzenia jednej strony, jest historią
    prawdziwą, nieupiększoną, czy reakcja kierowcy TIRa nie była
    sprowokowana jakąś wcześniejszą reakcją kierowcy osobówki
    na mignięcie światłami (może celowo zwalniał, hamował, itp).
    Wypadałoby wysłuchać relacji z tej historii z ust kierowcy TIRa
    zanim go zaczniemy oceniać. Z moich obserwacji na drodze powiem
    Ci że im większa ciota za kółkiem tym więcej ma zwykle pretensji
    do innych na drodze i większe tendencje do obwiniania za swoje
    problemy... Różnie mogło być, ograniczenia prędkości same w sobie
    są wkurwiające dla tych co robią długie trasy a jak się znajdzie ktoś
    kto dodatkowo jedzie znacznie poniżej limitu to masz wkurwienie
    do potęgi n-tej...