  • Data: 2011-06-22 14:59:25
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/06/2011 10:57, Mario wrote:

    > Proszę bardzo :-)
    >
    > Cytuję:
    >
    > "Też często jeżdżę poniżej bo mam ochotę, bo mi się nie spieszy..."

    Nie rozumiem, dlaczego często normalni, mili ludzie na drogach zachowują
    się jak skończeni kretyni.

    W sklepie popychasz kogoś, kto według ciebie zbyt wolno wypakowuje
    zakupy z koszyka na taśmę, kiedy można szybciej?

    Kopiesz w kostki kogoś, kto według ciebie zbyt długo wsiada do autobusu,
    skoro można to zrobić szybciej?

    Dajesz w papę dziecku dlatego, że powinno zadanie z matematyki rozwiązać
    o minutę prędzej?

    Dlaczego więc tej tolerancji nie potrafisz przenieść na drogę? Pytam jak
    najbardziej poważnie, bo to jest dość ciekawe zjawisko. Nad road rage
    niejeden doktorant pracę napisał i tam też z pozoru normalni, grzeczni
    ludzie zamieniają się w aspołecznych kretynów, kiedy tylko wsiądą za kółko.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil