    From: Mario <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Date: Tue, 21 Jun 2011 16:11:47 +0200

    W dniu 2011-06-21 16:03, kamil pisze:

    > Też często jeżdżę poniżej bo mam ochotę, bo mi się nie spieszy, bo
    > ciemno i pada, bo dziecko zasnęłó, bo mam ochotę, bo jestem zmęczony.
    > Będziesz mnie spychać w krzaki z tego powodu?

    Ja nie będę ale pamiętaj że nie jesteś sam - jaśnie panie - na drodze.
    Są też inni. A celowa jazda PONIŻEJ ograniczenia (na odcinku gdzie nie
    można wyprzedzać) "bo tak mi się chce" jest qrestwem i egoizmem w
    czystej postaci.
    Rozumiem, że kogoś mogą umiejętności przerastać i nie potrafi jechać
    szybciej (dziadki itp) ale ty, sam przyznałeś jedziesz tak bo masz ochotę.

    nie pozdrawiam
    mario