  • Data: 2011-06-21 16:28:17
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/06/2011 15:25, Mario wrote:

    > Zgadzam się :-).
    > Ale kamil napisał, jeździ tak czasem "bo ma ochotę" a to dla mnie duża
    > różnica od tego co napisałeś.

    70 to jest MAKSYMALNE ograniczenie prędkości. Tocząc się 40 faktycznie
    mógłbym być podejrzany o złośliwość, ale 63hm/h? Skoro wyprzedzać nie
    można to to nie jest jakiaś szeroka droga z dobrą widocznością, minuta
    różnicy na 10km nikogo nie zbawi, a na takim odcinku na pewno znajdziesz
    miejsce do wyprzedzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil