    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Date: Thu, 23 Jun 2011 12:59:26 +0200

    On Thu, 23 Jun 2011 10:10:04 +0200, DoQ wrote:

    >No właśnie, przecież spokojna jazda bez popisów wcale nie musi oznaczać
    >jazdy wolnej.

    Na pewno nie oznacza 70/70 czy 40/40 :-)

    >Dokładnie. Większa prędkość ma sens na autostradach czy ekspresówkach,
    >gdzie bez wysilania się i ryzykowania możesz utrzymać średnią
    >kilkadziesiąt km/h większą. 50-70km/h średniej więcej jest już wymierną
    >korzyścią.

    Tylko gdzie masz te autostrady ? :-)

    I wcale nie jest tak dobrze. Wroclaw-Gliwice, 160km, mozna przejechac
    w 1:15 jadac w miare rowno 130-140. Plus godzina po miastach.
    Bedziesz sie spieszyc, czesciej trzeba bedzie hamowac, srednia wyjdzie
    powiedzmy 160, zaoszczedziles 15 minut w ciagu dwoch godzin .. a jaki
    wir w baku, i czy na pewno bezpiecznie, niechby ci tir zajechal droge
    :-)
    Przy czym u nas drogi puste - w Niemczech nie boisz sie wcisnac do
    oporu, a srednia i tak wychodzi ~120.

    Jedziesz wroclaw-waszawa, za Kepnem masz 20km wioch, mozesz jechac
    przepisowe 50, ale czy 80 to tak bardzo niebezpiecznie, pomijajac FR ?
    a roznicy 9 minut tylko na tym odcinku.

    J.