  • 1. Data: 2012-10-04 10:55:08
    Temat: Re: celnik wystawi mandat
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2012-10-04 09:29, jerzy.n pisze:
    > To już przegięcie , za chwile ciec z osiedla tez będzie wystawiał
    > mandaty (-::

    Za chwile? Niektórzy już próbują ;)
    http://kontakt24.tvn.pl/temat,blokady-legalne-czy-ni
    ezgodne-z-prawem,38455.html?categoryId=496

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 2. Data: 2012-10-04 12:11:32
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-04 10:55, Nathan pisze:

    > Za chwile? Niektórzy już próbują ;)
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,blokady-legalne-czy-ni
    ezgodne-z-prawem,38455.html?categoryId=496

    Są znaki itd., zwrócisz uwagę to cie jeszcze wyzwą. Zasadniczo nie
    mam zbyt wiele przeciw takim rozwiązaniom, skoro ludzie mają w poważaniu
    przepisy i pewne zasady współżycia społecznego. Wzywanie policji czy
    straży miejskiej to chyba zbytek szczęścia, ale naprawdę jest problem
    jak człowiek nie ma gdzie zaparkować wracając normalnie do domu,
    ponieważ inny dla swojej wygody (łamiąc zakaz - co, może zasieki
    z drutu są potrzebne) zostawił samochód w poprzek i poszedł sobie.

  • 3. Data: 2012-10-04 12:33:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Thursday, October 4, 2012, 12:11:32 PM, you wrote:

> [...]
    > ponieważ inny dla swojej wygody (łamiąc zakaz - co, może zasieki
    > z drutu są potrzebne) zostawił samochód w poprzek i poszedł sobie.

    Problemem nie są "inni". Problemem jest zbyt mała ilość miejsc
    parkingowych. Ilość samochodów wzrosła lawinowo.

    "Inni" też maja potrzebę parkowania. Nikt nie jedzie do innego
    miasta/dzielnicy tylko po to, żeby Twobie zrobić na złość i zaparkować
    na "Twoim" miejscu. Nie zachowuj się jak kocur znaczący terytorium. Do
    Ciebie być może też kiedys przyjadą goście w samochodach z "obcą"
    rejestracją. Niekoniecznie zapowiedziani. Będziesz zadowolony, jak
    będziesz musiał się przed bandą osiłków tłumaczyć, że nie powinni im
    zakładać blokad?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2012-10-04 12:39:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-04 08:55:08 +0000, Nathan <s...@w...ere> said:

    > Za chwile? Niektórzy już próbują ;)
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,blokady-legalne-czy-ni
    ezgodne-z-prawem,38455.html?categoryId=496

    Fajnie

    się to czyta.
    Wg wypaszczającego się tam kauzyperdy gospodarz nie ma prawa
    gospodarować na swoim, natomiast MUSI zapewnić wszystkim na Ziemi
    miejsca parkingowe na swoim terenie...

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2012-10-04 12:50:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Problemem nie są "inni".

    Raczej "w poprzek". A swój czy inny to osobna kwestia

    > Problemem jest zbyt mała ilość miejsc
    > parkingowych.

    Ano.

    > "Inni" też maja potrzebę parkowania. Nikt nie jedzie do innego
    > miasta/dzielnicy tylko po to, żeby Twobie zrobić na złość

    Inaczej byś mówił gdyby twoje osiedle stało się parkingiem
    nowo wybudowanego kompleksu biurówców po drugiej stronie ulicy.
    W takim przypadku jakaś forma limitowania jest zrozumiała.

  • 6. Data: 2012-10-04 13:18:16
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Hello Artur,
    >
    > Thursday, October 4, 2012, 12:11:32 PM, you wrote:
    (...)

    > Problemem nie są "inni".

    Niestety często są - "swoi" zresztą też bywają.

    > Problemem jest zbyt mała ilość miejsc
    > parkingowych. Ilość samochodów wzrosła lawinowo.

    Ekhem, ale to jakby zupełnie innym temat. To jest prywatny teren,
    są stosowne znaki wcześniej - niech sobie zapłacą za miejsca,
    a nie na tzw. krzywy ryj i z brakiem szacunku do właściciela.

    > "Inni" też maja potrzebę parkowania. Nikt nie jedzie do innego
    > miasta/dzielnicy tylko po to, żeby Twobie zrobić na złość i zaparkować
    > na "Twoim" miejscu.

    Niech sobie parkują tam gdzie im wolno, albo zapłacą za parking.
    Na basen mają pieniądze, ale na płatny parking już nie? Jak nie
    mają gdzie pod pracą parkować to niech skorzystają z komunikacji
    publicznej.

    > Nie zachowuj się jak kocur znaczący terytorium.

    To mój/nasz prywatny teren. Nawet za to płacimy. Pozostaje szlaban
    i zasieki?

> [...]
    > rejestracją. Niekoniecznie zapowiedziani. Będziesz zadowolony, jak
    > będziesz musiał się przed bandą osiłków tłumaczyć, że nie powinni im

    LOL - wystarczy jeden telefon, że to moi i spokój.

  • 7. Data: 2012-10-04 13:22:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    (...)

    > Inaczej byś mówił gdyby twoje osiedle stało się parkingiem
    > nowo wybudowanego kompleksu biurówców po drugiej stronie ulicy.
    > W takim przypadku jakaś forma limitowania jest zrozumiała.

    Niestety - ludzie parkują często bezmyślnie i zupełnie bezkrytycznie
    podchodzą do swoich zachowań. Jak tylko ktoś próbuje ich do porządku
    przywołać to zaraz krzyki i protesty, jacy to oni niewinni i uciśnieni.

  • 8. Data: 2012-10-04 13:37:30
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-04 12:11, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > ponieważ inny dla swojej wygody (łamiąc zakaz - co, może zasieki
    > z drutu są potrzebne) zostawił samochód w poprzek i poszedł sobie.

    Mam pytanie - czy ja jako wlasciciel auta moge zniszczyc taka blokade
    zalozona nie przez policje czy straz miejscka?
    (np. wyjmuje szlifierke na 12V ;)

    Pewnie beda mnie scigac (ta firma prywatna) za zniszczenie ich mienia -
    ale kto im kazal to zakladac na moj samochod.
    Pewna analogie - jak ktos zostawi mi na dachu auta delikatna rzecz, a ja
    ja zrzuce to niech ma ta osoba sama pretensje do siebie.

    Bede musial rozglosic wszystkim znajomym w GOP (bo pewnie z Kc rozniesie
    sie to szybko na inne miasta, np. Chorzow), jakie numery moga miec auta,
    ktorymi do nich podjade (lacznie z numerami aut sluzbowych).
    Troche pachnie to paranoja.

  • 9. Data: 2012-10-04 13:38:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Thursday, October 4, 2012, 12:50:34 PM, you wrote:

> [...]
    > nowo wybudowanego kompleksu biurówców po drugiej stronie ulicy.
    > W takim przypadku jakaś forma limitowania jest zrozumiała.

    Nie - zrozumiały by był nakaz budowania parkingów podczas budowy
    biurowców. I zakaz dopuszczania do eksploatacji nowych budynków bez
    parkingów.

    W Opolu przeniesiono urzad skarbowy z biurowca z ogólnodostępnym
    parkingiem do nowo wybudowanego budynku, w którym zadbano o parking
    tylko dla pracowników. Oczywiście po obu stronach ulicy postawiono
    zakazy zatrzymywania i postoju.

    Gdzie mają parkować interesanci? Czy to naprawdę ich wina, że MUSZĄ
    załatwić sprawy w urzędzie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-10-04 13:58:44
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-04 13:37, AL pisze:
    (...)
    > Mam pytanie - czy ja jako wlasciciel auta moge zniszczyc taka blokade
    > zalozona nie przez policje czy straz miejscka?
    > (np. wyjmuje szlifierke na 12V ;)

    Skąd wiesz kto założył? Może tym razem była sm?

    > Pewnie beda mnie scigac (ta firma prywatna) za zniszczenie ich mienia -
    > ale kto im kazal to zakladac na moj samochod.

    Właściciel terenu.

    > Pewna analogie - jak ktos zostawi mi na dachu auta delikatna rzecz, a ja
    > ja zrzuce to niech ma ta osoba sama pretensje do siebie.

    Nie ma tutaj takiej analogii.

> [...]
    > sie to szybko na inne miasta, np. Chorzow), jakie numery moga miec auta,
    > ktorymi do nich podjade (lacznie z numerami aut sluzbowych).

    To co piszesz - owszem. Podobne tłumaczenie jak wykręcaniem się od
    mandatów z FR i pochodnych - tak, jechał kupiec z Kazachstanu ...