  • 21. Data: 2007-01-05 21:23:29
    Temat: Re: cd GTS - odpowiedź z BOK
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2007-01-05, o godzinie 22:03:57, użytkownik *Krzysztof Oledzki*
    napisał(a) w wiadomości: <news:enmeft$mkv$1@sparrow.axelspringer.com.pl>

    > Do czasu, do czasu. Masowy odpływ z neo+ już się zaczyna,

    Gdzie?

    > Nic tak nie deneruje jak łącze 1 Mbit, które 1 Mbit ma przez 24h. :| A tak
    > wygląda ostatnia "promocja" TPSA. (5GB limitu).

    Zależy od opcji, w najwolniejszej jest to 7 GB.

    Pink

  • 22. Data: 2007-01-05 21:32:00
    Temat: Re: cd GTS - odpowiedOE z BOK
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 05 Jan 2007 09:25:52 +0100, Mario wrote:

    > Chocia? pewnie maj? w dupie ju? takich klientów (bior? tylko 40 Mega) - bo
    > zaj?li si? sprzeda?? neostrad, a tam wiadomo "...klient mniej awanturuj?cy
    > si?..."

    Spokojnie, rynek ewoluuje, dotychczasowi "natywni" sprzedawcy uslug dla
    klientow bieznesowych postanowili sie wziac na klientow indywidualnych bo
    mysla ze tam to beda zarabiac miliony i to jeszcze na odleglosc.
    Ciekawe czy licza sie z tym ze pchajac sie w segment gdzie sie nie
    ma wyrobionej marki przy jednoczesnym zaniedbywaniu obecnych klientow mozna
    stracic a nie zyskac ?
    Mogli chociaz wykreowac nowa marke dla produktow w tym segmencie, co
    jest obecnie praktyka w miare powszechna ale po co,tak jest taniej :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 23. Data: 2007-01-05 21:40:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> writes:

    > Do czasu, do czasu. Masowy odpływ z neo+ już się zaczyna, teraz mając telefon
    > od TPSA można wziąć szybsze i tańsze łącze od Netii, na dodatek bez limitów.

    A czy są jakieś oferty konkurencyjne dla tepsianego internetdsl? Stałe
    IP i bez limitów?

    MJ

  • 24. Data: 2007-01-05 21:48:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > A czy są jakieś oferty konkurencyjne dla tepsianego internetdsl? Stałe
    > IP i bez limitów?

    http://gtsenergis.pl/index.php?pid=469

    M.

  • 25. Data: 2007-01-05 21:58:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > Do czasu, do czasu. Masowy odpływ z neo+ już się zaczyna, teraz mając telefon
    > od TPSA można wziąć szybsze i tańsze łącze od Netii, na dodatek bez limitów.

    Taaaak.
    Bo ta Netia to niby swój ADSL oferuje wszystkim abonentom na terenie całego
    kraju?
    Ech te fantazje "możliwości technicznych".

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 26. Data: 2007-01-05 22:16:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > http://gtsenergis.pl/index.php?pid=469

    Tylko dla firm.

    MJ

  • 27. Data: 2007-01-05 23:27:37
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Taaaak.
    > Bo ta Netia to niby swój ADSL oferuje wszystkim abonentom na terenie całego
    > kraju?
    Niebawem.

    > Ech te fantazje "możliwości technicznych".
    Tam gdzie jest neo+/dsl jest albo za chwilkę będzie Netia. Proste.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 28. Data: 2007-01-05 23:29:00
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > A czy są jakieś oferty konkurencyjne dla tepsianego internetdsl? Stałe
    > IP i bez limitów?

    http://itbiznes.pl/art23748.html

    Ostatni gasi światło. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 29. Data: 2007-01-05 23:42:46
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    > http://gtsenergis.pl/index.php?pid=469

    pytanie bylo o "oferty konkurencyjne", a nie pseudo oferty dla myslacych
    wolniej...
    Ciezko wymyslic bardziej kretynski abonament niz 6Mbps // 0,25Mbps.

    pozdr
    Wlochaty

  • 30. Data: 2007-01-05 23:56:35
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    > http://itbiznes.pl/art23748.html

    Czy dobrze rozumiem, że stałe IP jest tylko w taryfach biznesowych,
    wyłącznie dla klientów posiadających Regon?

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl