    From: kibic <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: canon s2 (ale nie tylko) - "rezerwa" baterii
    Date: Wed, 19 Aug 2009 04:13:23 -0700 (PDT)

    trzeba pamiętać, że jak paluszki są 4 to wystarczy, że jeden siada, a
    cały komplet nie działa. Ja tak miałem że ładowało sie ładnie a potem
    parenaście zdjęć i hans klops. az do czasu jak przy ładowaniu
    zauważyłem, że jeden AA jest martwy. po wymianie tego jednego 500zdj
    na jednym komplecie. Aparat A650