  • Data: 2012-07-09 10:07:46
    Temat: Re: canon i70 - opłaca siedo sporadycznych wydruków ?
    Od: "Roman" <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:jtcq15$thh$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    >
    > Drukuje bardzo rzadko. Mam jakiegoś hp 970cse. Jest to duże jak
    > cholera,wolne,
    > jakość nie jest powalająca a poza tym za każdym razem jak coś drukuje (co
    > kilka
    > miesięcy kilka kartek) mam problem z zaschniętych tuszem.
    >
    > Wpadł mi w ręce taki canon i70
    >
    > http://www.digit.pl/artykuly/34282/Canon.i70.html
    >
    > W tej chwili w ogóle nie drukuje.
    >
    > Zastanawiam się czy warto coś z tym robić (kupować tusze, czyscić
    > głowice...). Czy taka
> [...]
    atramenty do Canona
    http://www.agawa.pl/atramenty-tusze-i-kartridze-cano
    n-i-canon-i-70-80-431;20

    radzę pozostać przy HP970 jeżeli jeszcze działa
    http://www.agawa.pl/atramenty-tusze-i-kartridze-hewl
    ett-packard-hp-deskjet-3xx-4xx-5xx-7xx-8xx-9xx-1xxx-
    hp-deskjet-930-c-cm-932-c-935-c-950-c-952-c-959-c-96
    0-c-cse-cxi-970-cse-cxi-980-c-cxi-990-c-cm-cse-cxi-9
    95-c-526;100

    Atramentówke trzeba uruchomić chociaż raz w tygodniu żeby tusz nie zasechł.
    Strach kupować nowe atramentówki, produceci powariowali z pojemnością tuszy
    i zabezpieczeniami.