  • Data: 2012-07-09 12:58:16
    Temat: Re: canon i70 - opłaca siedo sporadycznych wydruków ?
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:jtecoa$adv$1@inews.gazeta.pl...

    > Całe szczęście, że moja stara HP 970 nie wiedziała o tym, kiedy drukowała
    > bez problemu po ponad roku leżenia na kupie gratów w szopie w ogrodzie.
    > Tusze nawet nie były oryginalne, tylko jakieś tanie zamienniki no-name. :)

    Akurat to rzeczywiście zależy od wielu czynników i mogłeś po prostu mieć
    szczęście. U mnie zasycha na okrągło a tuszy miałem już sporo różnych.
    Możliwe, że
    po prostu coś źle złożyłem i guma który zatyka dysze w stacji serwisowej nie
    przylega
    tak jak powinna.

    Z drugiej strony ciężko mi uwierzyć, że zasychanie tuszu po tygodniu to
    jakiś masowy
    problem. Sklepy by tonęły w reklamacjach.