  • Data: 2009-05-23 19:11:26
    Temat: Re: canon d350
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:gv9g2a$c7b$1@news.onet.pl...

    > A to pedeefy robi sie z oryginalnych (w domysle - drukowanych) instrukcji?
    > Czy odwrotnie? Nie zebym sie czepial, ale nei widze jakiegos specjalnego
    > powodu, dla ktorego nie mzona zrobic koloroqwego skladu nawet jak potem ma
    > isc do druku w szarosciach...

    Koszty panie, koszty. user manual drukuje się w b&w z powodu kosztów,
    dlatego opracowje się te manuale jako b&w, a ty byś chciał aby tworzyli
    specjalną wersję w full-color. A należało by podziękować Canonowi, że to
    wystawia w necie do pobrania, bo gdy lat temu kilka miałem Minoltę, to oni
    takich rzeczy w necie nie zamieszczali, a za papierową wersję coś około 60
    zł kazali sobie płacić.