  • 1. Data: 2009-08-30 19:54:13
    Temat: canon 18-55 is z uszkodzonym AF - naprawiać czy kupić coś lepszego?
    Od: znienacka <z...@g...com>

    Witam,
    Dziś mój kitowy canon 18-55 IS (kupiony w komplecie z 450D) ześwirował
    i przestał ruszać silniczkiem na AF w jedną stronę, tzn jak ręcznie
    przekręcę go w lewo (pozycja wysunięta) to af zadziała i silniczek się
    kręci w prawo i chowa obiektyw do naostrzenia. Niestety w drugą stronę
    już nie kręci.
    I teraz pytania:
    Co się popsuło? Gdzie to naprawić? Czy w ogóle warto go naprawiać?

    Zastanawiam się też czy nie "skorzystać z okazji" i nie kupić coś
    lepszego. Fundusze dość ograniczone (ok 1000 zł). Potrzebuję zakresu
    18-50 (mam jeszcze 55-250 IS canona). Przydałoby się coś jaśniejszego
    może z makro. Stabilizacja niekoniecznie. Wiem że przy tej kwocie
    będzie ciężko, ale widziałem na allegro używaną sigmę 18-50 2.8 EX DC
    Macro za 1200 zł. Co polecilibyście do amatorskiego pstrykania?

    pozdrawiam
    znienacka

  • 2. Data: 2009-08-30 19:56:43
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    Bierz Tamrona 17-50/2.8. Tylko wybierz dobry egzemplarz sobie.

    IA

  • 3. Data: 2009-08-30 20:37:46
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    znienacka pisze:
> [...]
    > będzie ciężko, ale widziałem na allegro używaną sigmę 18-50 2.8 EX DC
    > Macro za 1200 zł. Co polecilibyście do amatorskiego pstrykania?

    Witam
    Na forach chwalą
    Szczepan Kostrzewski
    Kuźnicza 13,
    60-241 Poznań
    Telefon: (061) 862-63-23
    E-mail: s...@n...pl

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 4. Data: 2009-08-30 21:10:01
    Od: znienacka <z...@g...com>

    On 30 Sie, 22:37, Pirate <p...@g...pl> wrote:

    > Witam
    > Na forach chwalą
    > Szczepan Kostrzewski
    > Kuźnicza 13,
    > 60-241 Poznań
    > Telefon: (061) 862-63-23
    > E-mail: s...@n...pl
    >
    > Pozdrowienia
    > Piratee

    Dzięki za info. Jak ktoś ma jakieś namiary dobrego serwisu na śląsku
    to będę wdzięczny.

    pozdrawiam
    znienacka

  • 5. Data: 2009-08-30 21:40:00
    Od: Olek <o...@u...eu>

    znienacka wrote:

    > Zastanawiam się też czy nie "skorzystać z okazji" i nie kupić coś
    > lepszego. Fundusze dość ograniczone (ok 1000 zł). Potrzebuję zakresu

    Tamron 18-50 2.8 na allegro używkę dostaniesz za ok 1000. To najlepsze
    szkło w tej cenie.

  • 6. Data: 2009-08-30 22:08:26
    Od: "CSM" <t...@m...com>

    Nie bierz Sigmy... To totalne dno i zuo... :)
    Zdjęcia z tego wyglądają gorzej niż z kita 55 bez IS... Po prostu masakra.

  • 7. Data: 2009-08-30 22:44:04
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    znienacka wrote:
    > Dzięki za info. Jak ktoś ma jakieś namiary dobrego serwisu na śląsku
    > to będę wdzięczny.

    Niestety p. Szczepan ostatnio zawalony pracą, więc terminy będą długie,
    ale to zdecydowanie ktoś kogo można polecić, nawet jak trzeba dłużej
    poczekać.

    d.

  • 8. Data: 2009-08-31 07:55:04
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Olek wrote:

    > Tamron 18-50 2.8 na allegro używkę dostaniesz za ok 1000. To najlepsze
    > szkło w tej cenie.

    przepraszam , oczywiśscie chodziło mi o tamrona 17-50 2.8

  • 9. Data: 2009-08-31 12:19:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "CSM" h7et50$pk3$...@n...news.atman.pl

    > Nie bierz Sigmy... To totalne dno i zuo... :)
    > Zdjęcia z tego wyglądają gorzej niż z kita 55 bez IS... Po prostu masakra.

    IMO OS Sigmy jest znacznie lepszy od ISa Canona.
    Miałem też długie szkła Sigmy -- IMO są bardzo dobre.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'