eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall centerRe: call center
  • Data: 2010-03-19 14:32:40
    Temat: Re: call center
    Od: Krzysiek <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chevy pisze:
    > rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
    > to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza sie
    > centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
    > sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
    > konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
    > Tak to działa ?? czy zle rozumiem??
    >

    możesz też mieć podłączoną tą centralkę do jakiejś aplikacji, która
    będzie automatycznie przekierowała do wybranego konsultanta.
    Np. załóżmy że masz bazę danych klientów gdzie znajdują się informacje
    jakie numery telefonów posiadają oraz każdy klient jest przypisany do
    jakiegoś konsultanta / działu, itp.
    Aplikacja może po rozpoznaniu numeru przekierować rozmowę bezpośrednio
    do opiekuna klienta, do grupy opiekunów, a gdy wszystkie tel. są zajęte
    to jeszcze gdzie indziej.

    --
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: