    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: c63 c.d.
    Date: Fri, 07 Oct 2011 19:57:28 +0200

    > Właśnie nie święci. Sam lubię zapierdalać. Prawie wszystkie zdarzenia
    > jakie mi się na drodze przytrafiły były z mojej winy. Jedyne nie z
    > mojej, to jak mi facet na parkingu, kłócąc się ze swoją żoną, zaczął
    > cofać i lekko naruszył przedni zderzak - czyli banalna, parkingowa
    > obcierka.
    >
    > Pozostałe zdarzenia, to albo nadmiar pewności siebie albo żenujący
    > błąd popełniony przeze mnie. Od obcierki, poprzez skok do rowu w
    > ucieczce przed czołówką do testu zderzeniowego Poloneza na betoniarce.
    >
    > Wiesz jakie między nami są różnice? Ja potrafię się przyznać, że dałem
> [...]

    Podczas rozmowy z policjantem powiedziałem, że "kurwa mogłem jechać
    wolniej". I żałuje, że nie jechałem wolniej. No i coś to zmienia?
    NIC! auto rozwalone, 3 miesiące będą je robić. W tym roku miałem
    dwie kolizje dość poważne. Pierwszą tym autem w maju. Zasnąłem
    za kierownicą i omc byłby skandal międzynarodowy. Wjechałem w tył
    auta ambasady pewnego kraju na wschód od Wisły. :D Było grubo bardzo.
    Prokurator, ABW itp. Drugi raz to teraz. I mam sobie coś do zarzucenia.
    Mogłem jechać wolniej. Ciesze się, że się nikomu nic nie stało.
    Blacha to chuj.

    Ale przed tym majem to przez 12 lat nie miałem NIC. Zupełnie NIC.
    Te 12 lat temu skasowałem dwa Ople Omegi. Raz zasnąłem za kierownicą
    w Jankach o 4 rano i latarnia, a drugi raz wpadłem na gołoledź w lesie.
    Opony letnie i rów.

    Liczę na to, że przez następne 12 lat będę miał spokój.