  • 1. Data: 2009-01-16 14:54:38
    Temat: [c.d.] Szczęśliwe zakończenie sprawy SB800 :-)
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Cześć wszystkim,

    Lampa sb800 działa, ale nie moja tylko Jakuba :-) Test przeprowadziłem u
    Jurka. Doszliśmy ja z Jurkiem do wniosku, że przyczyna awarii może być
    popsute złączenie między korpusem lampy a jej głowicą. Mojej lampy użyłem
    ok. 5 razy i wydawało mi się, że ją kupiłem kilka miesięcy temu. Jednak
    paragon wskazał, że zakup był 2 lata temu! Chwała sklepu a zwłaszcze jego
    miłych pracowników. Uznali, że przypadek jest szczególny i naprawią mi za
    darmo.

    Dziękuję Jurkowi za poświęcony czas, dobrą herbatę i miłą pogawędkę.
    Dziękuję Jakubowi za pożyczenie lampy,
    a pozostałym za zainteresowanie mojej sprawy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 2. Data: 2009-01-16 15:34:40
    Temat: Re: [c.d.] Szczęśliwe zakończenie sprawy SB800 :-)
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" napisał

    > Mojej lampy użyłem
    > ok. 5 razy i wydawało mi się, że ją kupiłem kilka miesięcy temu. Jednak
    > paragon wskazał, że zakup był 2 lata temu!

    LOL : ))))
    To się nazywa kompresja czasu : )

    adam

  • 3. Data: 2009-01-16 18:31:59
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał w
    wiadomości news:1bsz00k4jbyvt$.1x47fbisuuwly$.dlg@40tude.net...

    > popsute złączenie między korpusem lampy a jej głowicą. Mojej lampy użyłem
    > ok. 5 razy i wydawało mi się, że ją kupiłem kilka miesięcy temu. Jednak
    > paragon wskazał, że zakup był 2 lata temu!

    zepsuła się od leżenia?
    a ja myślałem, że tylko canon to szajs

  • 4. Data: 2009-01-16 19:23:40
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 19:31:59 +0100, Robert napisał(a):

    > zepsuła się od leżenia?

    Też zastanawiałem się dlaczego popsucie ma wyraźny postęp mimo minimalnego
    używania. W sesji z sajgonkami (http://www.banggiang.net/articles/nem/)
    zauwazylem kilka zdjęć niedoświetlonych. W Wietnamie teraz zdjęć
    niedoświetlonych jest znacznie więcej. Teraz w ogóle ciemnota. Myślę, że
    czynność odchylenia głowicy powoduje psucie i tak już wadliwej tasiemki lub
    innego wadliwego elementu złączenia.

    > a ja myślałem, że tylko canon to szajs

    Lampę Contaxa mam od 1997. Działa bezbłędnie a były okresy, kiedy używałem
    dość intensywnie. (Dla ciekawości Contax mimo pozornej marki ma gorsze
    wykonanie niż lampy Nikona). Lampa Canona, którą mam od 2003 również jest
    niezawodna. SB800 to moja pierwsza lampa Nikona, ale kolega ma SB26 od 1996
    r. a nigdy nie miał z nim żadnego problemu. Myślę, że ta zepsuta lampa to
    czysty przypadek. Ale i tak nie płacę za naprawę więc nie mam nic do
    zarzucania.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 5. Data: 2009-01-16 20:00:35
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 20:23:40 +0100, Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > W sesji z sajgonkami (http://www.banggiang.net/articles/nem/)

    Tylko smaka narobiłeś... :-)
    pzdr
    Piotr

  • 6. Data: 2009-01-16 20:01:08
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 20:23:40 +0100, Nguyen Bang Giang napisał(a):

> [...]
    PS. Ale sobie zapamiętam, ze to są nemy.