    From: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [c.d.] Szczęśliwe zakończenie sprawy SB800 :-)
    Date: Fri, 16 Jan 2009 20:23:40 +0100

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 19:31:59 +0100, Robert napisał(a):

    > zepsuła się od leżenia?

    Też zastanawiałem się dlaczego popsucie ma wyraźny postęp mimo minimalnego
    używania. W sesji z sajgonkami (http://www.banggiang.net/articles/nem/)
    zauwazylem kilka zdjęć niedoświetlonych. W Wietnamie teraz zdjęć
    niedoświetlonych jest znacznie więcej. Teraz w ogóle ciemnota. Myślę, że
    czynność odchylenia głowicy powoduje psucie i tak już wadliwej tasiemki lub
    innego wadliwego elementu złączenia.

    > a ja myślałem, że tylko canon to szajs

    Lampę Contaxa mam od 1997. Działa bezbłędnie a były okresy, kiedy używałem
    dość intensywnie. (Dla ciekawości Contax mimo pozornej marki ma gorsze
    wykonanie niż lampy Nikona). Lampa Canona, którą mam od 2003 również jest
    niezawodna. SB800 to moja pierwsza lampa Nikona, ale kolega ma SB26 od 1996
    r. a nigdy nie miał z nim żadnego problemu. Myślę, że ta zepsuta lampa to
    czysty przypadek. Ale i tak nie płacę za naprawę więc nie mam nic do
    zarzucania.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.