  • 31. Data: 2012-12-06 22:30:09
    Temat: Re: było: znowu pijany skurwysyn
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 06 Dec 2012 08:29:39 +0100, LEPEK napisał(a):

    > W skrócie: 7 lat bez zawiasów (groziło mu max 8, bo przy wypadkach
    > formalną granicą do zaostrzenia kary do 12 lat jest poziom 0,5 promila),
    > potem jeszcze 10 lat bez prawka, a dodatkowo 200000 zł dla rodziny od
    > sprawcy.

    W sumie nie wiadomo czym sobie tak nagrabił w kwestii tej postawy przed i
    po wypadku, ale jednak wyrok chyba najwyższy o jakim słyszałem.

    Inna sprawa że wyrokami I instancji to się chyba nie ma co ekscytować -
    poczekałbym aż zapadnie prawomocny wyrok.

  • 32. Data: 2012-12-06 22:34:18
    Temat: Re: było: znowu pijany skurwysyn lekki ot
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Powitanko,

    > Moze zlitowal sie nad sprawca: Sprawca zaplaci i z glowy, a tak, to
    > ubezpieczyciel zaplaci, wystapi o regres (co mu sie nalezy) i ten sprawca
    > zaplaci wiecej (odszkodowania, koszty ubezpieczyciela, koszty sadowe).

    Ale przecież i tak zapłaci z OC, zwłaszcza jeśli sam nie ma majątku.

  • 33. Data: 2012-12-06 22:48:07
    Od: tÎż

    LEPEK wrote:

> [...]
    > formalną granicą do zaostrzenia kary do 12 lat jest poziom 0,5 promila),
    > potem jeszcze 10 lat bez prawka, a dodatkowo 200000 zł dla rodziny od

    Co za pojebany kraj, szkoda, że go od razu nie rozstrzelali. Jak można
    dać 7 lat bez zawiasów za czyn nieumyślny?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 34. Data: 2012-12-06 22:49:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Dec 2012, ToMasz wrote:

    > załatwić żeby bez problemu dostał odszkodowanie z mojego OC. Napisałem że to
    > chyba nie tak działa, i dostałem kopy od każdego kto się nawinął. dlaczego
    > teraz sąd zasądza 200 tyś, OD SPRAWCY a nie z OC?

    Rzuć okiem na słowa "po użyciu alkoholu" w art.43 ustawy ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2012-12-06 22:58:04
    Od: tÎż

    Andy Niwinski wrote:

    > Gdyby
    > wziął, to zmienił by mu klasyfikację na zabójstwo.

    Ja bym proponował skazać go od razu za ludobójstwo.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 36. Data: 2012-12-07 08:08:11
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-12-06 22:58, t? pisze:

    > Ja bym proponował skazać go od razu za ludobójstwo.

    I kradzież (bo każdy pijak, to złodziej), najlepiej z włamaniem.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 37. Data: 2012-12-07 09:06:05
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn lekki ot
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
    >Parę tygodni temu było pytanie typu.. potrąciłem gościa na pasach,
    >jak to załatwić żeby bez problemu dostał odszkodowanie z mojego OC.
    >Napisałem że to chyba nie tak działa, i dostałem kopy od każdego kto
    >się nawinął. dlaczego teraz sąd zasądza 200 tyś, OD SPRAWCY a nie z
    >OC?

    Wez poprawke na rzetelnosc dziennikarska - napisali "od sprawcy", a
    wydaje mi sie ze to OC wyplaci.

    Szczegolnie ze tu mlody czlowiek z wiezienna pensja, to ja bym na te
    200 tys od sprawcy nie liczyl :-)

    http://ww2.sn.pl/orzecznictwo/uzasadnienia/ic/III-CZ
    P-0031_11.pdf
    Sprawa nie jest jasna i lepiej sie poradzic adwokata, ale
    doswiadczonego w podobnych sprawach, aczkolwiek tym razem SN jakby
    wykazal sie rozsadkiem :-)

    J.

  • 38. Data: 2012-12-07 09:16:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >Sprawa nie jest jasna i lepiej sie poradzic adwokata, ale
    >doswiadczonego w podobnych sprawach, aczkolwiek tym razem SN jakby

    A ze starszego linku
    http://www.sn.pl/orzecznictwo/Biuletyn_IC_SN/Biulety
    n_IC_SN_02_2007.pdf
    "w uchwale z dnia 21 grudnia 2006 r., III CZP 129/06, stwierdzono, że
    sprawca wypadku komunikacyjnego, od którego zasądzono nawiazkę na
    podstawie art. 46 § 2 i art. 48 k.k., nie może domagać się od
    ubezpieczyciela - na podstawie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności
    cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicz-nych za szkody powstałe w
    związku z ruchem tych pojazdów - zwrotu nawiązki za-płaconej
    pokrzywdzonemu. "

    Czyzby po wypadku nalezalo do poszkodowanego biegac, pieniadze mu
    wciskac, pokwitowania brac, liczac na to ze sad nie orzeknie zaplaty w
    sprawie karnej, a zaplacone ... jest pewna szansa odzyskania ich od
    ubezpieczyciela.

    A "pijany sk*" ... aresztuja na miejscu, to jak ma biegac ? To jest
    nierowne traktowanie przez prawo :-)

    J.

  • 39. Data: 2012-12-07 09:46:39
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:

    > Co Ty bredzisz?

    Będzie nie merytorycznie, ale personalnie.': to raczej ty bredzsisz i to
    zawsze i głupio do tego.

    > Chyba każdego z nas można w taki sposób opisać.
    > Kapeluszy nie liczę, kapeluszy plonkuję, więc uważaj.

    Jeśli za kapeluszy uważasz ludzi, którzy maja na koncie półtora miliona km
    za kólkiem i 5 mandatów za przekroczenie prędkości (5 na autostradzie 15kmh
    za dużo i jeden w mieście 9 kmh zadużo) to bardzo proszę, szybciutko mnie
    zaplonkuj. Nie mam przyjemności dyskutować z miszczami kierownicy i
    debilami.

  • 40. Data: 2012-12-07 10:00:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-07 09:46, Andy Niwinski pisze:
    > Jeśli za kapeluszy uważasz ludzi, którzy maja na koncie półtora miliona
    > km za kólkiem i 5 mandatów za przekroczenie prędkości

    Ale czego to dowodzi? Że przekroczyłeś prędkość 5 razy? Raczej 50
    tysięcy razy, skoro 5 mandatów dostałeś.

    Wedle tutejszej coponiektórych logiki, będziesz mordercą, jak kogoś
    zabijesz samochodem.

    --
    Liwiusz