  • Data: 2014-04-22 11:00:46
    Temat: Re: było?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Ale w momencie zajścia to była już "stara historia".

    Nie do konca. Gdyby wcześniej nie wjechał "pzoa prawem" to do omawianej
    sytuacji by nie doszło, bo by go jeszcze w tym miejscu nie było.

    > Kultura osobista nie jest wymagana przepisami. I ja mam takie
    > podejście - jest mi bardzo miło jak ktoś wykaże się uprzejmością i
    > staram się to okazać, takoż sam bywam uprzejmy, ale też nie mam
    > odruchu pretensji (bo moje wcześniej wspomniane mamrotanie pod nosem
    > to bardziej specyficzny auto-humor niż pretensje) za to, że ktoś nie
    > zrobił więcej niż wymagają od niego przepisy.

    A ja mam wrażenie, że takiej kultury bardzo często brakuje, również ze
    względu na bezmyslnośc. Dlatego staram się pokazywac, że warto przepuścić i
    okazuję dezaprobate, jeżeli pomimo tego kierowca celowo przyspiesza,
    zajezdza droge samemu nic nie zyskujac ale za to blokujac ruch innych.
    Ale co innego pomachać głową, co innego wyciagać nóż... :)