-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Deflegmator <w...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: bulgot amerykańskiego v8
Date: Wed, 29 May 2013 13:49:34 +0200 (CEST)
Organization: news.atman.pl
Lines: 96
Message-ID: <ko4q0h$dl5$1@node2.news.atman.pl>
References: <ko283t$r83$1@node2.news.atman.pl>
<51a4baa8$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<ko2ge3$4e7$1@node2.news.atman.pl>
<51a4d6e6$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
<ko2vo1$jtc$1@node2.news.atman.pl>
<51a53aa6$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
<ko49v7$8f1$1@node1.news.atman.pl> <ko4ehc$dim$1@node1.news.atman.pl>
<ko4jgo$6o8$1@node2.news.atman.pl> <ko4orm$cm2$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-164-127-163-254.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: node2.news.atman.pl 1369828180 13989 164.127.163.254 (29 May 2013 11:49:40
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 May 2013 11:49:40 +0000 (UTC)
X-Newsreader: PiaoHong NewsGroups Reader 1.30
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493648
[ ukryj nagłówki ]RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> Wrote in message:
> Dnia 2013-05-29 11:58, Użytkownik Deflegmator napisał:
>> komar <k...@1...cc> Wrote in message:
>>> W dniu 2013-05-29 09:18, komar pisze:
>>>> W dniu 2013-05-29 01:15, t? pisze:
>>>>> Deflegmator wrote:
>>>>>
>>>>>> No wiesz, tak stawiając sprawę, to nie problem też machnąć
>>>>>> wypierdka 1.3 litra i go uturbic. Aby okres gwarancyjny jakoś
>>>>>> przetrwał... :-)
>>>>> Wcale nie jest łatwo zrobić taki silnik w ten sposób, żeby mało palił i
>>>>> dobrze jeździł. Nie bez powodu takie konstrukcje pojawiły się całkiem
>>>>> niedawno.
>>>>>
>>>>>> Tyle, ze jakbym miał wybierać, wziąłbym jednak coś
>>>>>> niezawodnego.
>>>>> Np. V6 z Mustanga, w którym często urywał się wał korbowy po dłuższej
>>>>> jeździe w okolicach 200 km/h?
>>>>>
>>>>>> Amerykańskie silniki też pracują równo. :-) Tylko specyficznie.
>>>>> Pracują tak samo równo, jak europejskie V z przerdzewiałym jednym
>>>>> kolektorem wydechowym.
>>>>>
>>>>>> Silnik imprezy spali co najmniej tyle, co ten z camaro, za to
>>>>>> dlugowiecznoscia prosty amerykaniec go przebije wielokrotnie. Na co
>>>>>> komu taka krótkodystansowa "perelka"?
>>>>> Spróbuj wejść w zakręt Imprezą i Camaro to zrozumiesz. :)
>>>> co zrozumie? że niby przez silnik Camaro słabo zakręca?
>>>>
>>> a propos słabo zakręcających amerykańców, to zobacz jak sobie poradził
>>> Cadillac CTS-V 6.2 na Nürburgring :)
>>>
>>
>> Czy nawet camaro zl1 - auto tańsze niż niejeden pastuch w tdi, a
>> jeżdżące jak superauta z najwyższej półki.
>
> Do pierwszego zakrętu na którym się okazuje że ma na nim
> stabilność autobusu. :-)
:-) To są mity. Wpisz w wiki Nordschleife lap times. Dodge i
chevrolet rządzą. Pomijając typowo torowe wynalazki typu
radical.
> Statystycznie amerykańskie superauta nadają się do wyścigu
> na ćwierć mili (prosty odcinek) lub wyścigów torowych (dwie
> proste i dwa łagodne i świetnie wyprofilowane łuki.
A to też. Bynajmniej nie dlatego, ze wyciągają 20 KM z litra. :-)
> Co nie zmienia sytuacji że do przejazdów w trasach są bardziej
> wygodne a ich europejska konkurencja kosztuje kilkukrotnie
> drożej.
>
>
To już dodatkowy urok. Poziom wyposażenia lincolnow z lat 70-tych
auta europejskie osiągnęły w latach 90-tych. Niewątpliwą wadą
amerykańskich samochodów z lat 80 i 90 jest jakość materiałów we
wnętrzu. Ale to też już się zmienia. Nawet prosty F150 dla
rednecka jest w najnowszej odsłonie luksusowym pałacem na kołach.
:-)
--
Deflegmator
----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.13 13:56 Ergie
- 29.05.13 14:16 tá´Ź
- 29.05.13 14:35 Deflegmator
- 29.05.13 15:58 tá´Ź
- 29.05.13 16:39 tá´Ź
- 29.05.13 17:06 Deflegmator
- 29.05.13 17:20 Deflegmator
- 29.05.13 17:37 tá´Ź
- 29.05.13 17:39 tá´Ź
- 29.05.13 20:28 Deflegmator
- 29.05.13 20:37 Deflegmator
- 30.05.13 12:44 DoQ
- 31.05.13 15:11 tá´Ź
- 31.05.13 15:14 tá´Ź
- 31.05.13 15:18 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=