  • Data: 2009-02-02 15:21:44
    Temat: Re: budżetowy do 600?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Feb 2009 15:00:13 +0100, Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    >Nie strasz mnie :). Nie dalej, jak w październiku kupiłem 13 sztuk
    >GX280 :). Na razie wszystkie działają i nie sprawiają problemów.
    >Co więcej, pod gołymi Windowsami okienka się szybciej otwierają,
    >niż na zupełnie nowym laptopie Acer, z dwurdzeniowym procesorem.

    13???? A imię jego 40 i 4 ;-) A na poważnie to nie straszę. Mam koło
    serwerowni w pomieszczeniu magazynowym stosik obudów do zezłomowania.
    Po prostu nie jesteś w stanie sprawdzić w jakich warunkach te
    komputery wcześniej pracowały. Niektóre kompy są jak nowe i widac że
    niewiele pracowały. Niektóre po otwarciu to składnica kurzu i widać że
    pracowały w jakimś brudnym/zapylonym miejscu. Nie masz szans tego
    ocenić do czasu jak nie kupisz. A jak próbka odpowiednio duża to masz
    większą szansę trafić na awarię - po prostu. A problem w przypadku
    awarii zasilacza czy płyty głównej jest taki że to są częsci robione
    pod konkretny model żeby to maksymalnie upakować i jak padnei to nei
    ma na co wymienić. Dysk/proc/pamięc/DVD to nie problem.

    Zdrówko