  • Data: 2009-02-02 14:00:13
    Temat: Re: budżetowy do 600?
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 2 lutego 2009 (14:49:46) napisano:

> [...]
    > opieką ~70 sztuk poleasingowych 4-5 letnich biurowych Delli OptiPlex
    > GX270N z 2004 z jednego z banków. Mam od 2 lat. Było ~20 sztuk więcej
    > ale tyle mniej więcej padło. Głównie zasilacze i dyski ale w paru
    > sztukach także płyty główne. Zepsute służa jako źródło części bo tak
    > to jeszce z 10 sztuk byłoby do wywalenia. Komputery służa do zwykłych
    > prac biurowych (Office, WWW, poczta) wiec jakoś specjalnei nei są
    > katowane. Czyli ~1/3 mi w ciągu dwóch lat padła - gdyby nie to że
    > dostałem je jako darowizna to bym płakał ;-)

    Nie strasz mnie :). Nie dalej, jak w październiku kupiłem 13 sztuk
    GX280 :). Na razie wszystkie działają i nie sprawiają problemów.
    Co więcej, pod gołymi Windowsami okienka się szybciej otwierają,
    niż na zupełnie nowym laptopie Acer, z dwurdzeniowym procesorem.

    > Co do legalnego oprogramowania to nie jest tak pięknie -
    > nalepka Win zwykle jest tylko że jest to Win który sprzedano do użytku
    > pierwotnemu użytkownikowi i MS często uważa że dalsza odsprzedaż -
    > nawet z komputerem - nie jest legalna.

    Według aktualnej wykładni MS licencja OEM jest zbywalna (razem z
    komputerem). Chociaż rzeczywiście, to się im co jakiś czas zmienia...

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.