  • Data: 2009-02-03 11:40:18
    Temat: Re: budżetowy do 600?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Feb 2009 22:27:58 +0100, Michal Kawecki <k...@o...px>
    wrote:

    >No właśnie do tego piję. U mnie także miało to działać z kamerami i nie
    >tylko że nie działa, to na dodatek przy próbie instalacji zwyczajnie się
    >sypie. Przepatrzył to gostek z 10-letnim doświadczeniem w Linuksie i też
    >się poddał - a przecież miał nieco więcej latek niż ta panienka :-).

    Długość stażu z Linuxem - jak sie przekonałem - nie zawsze daje
    doświadcznie. Choć ja akurat pierwszy kontakt miałem ze Slackware
    około roku 1994/95 i od tego czasu używam regularnie choć głownie
    systemy bez interfejsu graficznego bo ich nie potrzebuję tam gdzie
    działam. ;-) Jaki to system kamerowy? Bo może niekoniecznie potrzeba
    IE i ActiveX-a. Ja to zestawiłem a parę miesięcy później okazało sie
    że jest soft do obsługi który tego nie wymaga. Pod Windows co prawda
    ale pod Wine mi śmiga ładnie i nei wymaga żadnych kontrolek. Pewne
    jakbym się uparł i poszperał to to nadaje jakiś strumień video. A! Jak
    mi sie znudzi system desktopowy to okazało sie że udsotępniono też
    soft pod WM i Symbiana na komórki ;-)

    A co do innych rozwiązań jak Wine czy IE4Linux jest Cedega dedykowana
    do gier właśnie. No i dal dzieciaka warto wybrac jakąś dystrybucję
    desktopową z duża ilością bajerów i kreatorami do konfiguracji. Np.
    mój Ojciec używa Mandrivy i nie ma dla niego znaczenia jaki właściwie
    ma system. Korzyta z Firefoxa, Thunderbirda, Skype'a i kadu. A jak
    sobie z czymś nei radzi to mu po VNC pokazuje co i jak.

    Zdrówko