  • Data: 2009-02-01 12:03:35
    Temat: Re: budżetowy do 600?
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 1 lutego 2009 (00:14:16) napisano:

    > zostałem poproszony o złożenie komputera dla dziecka (dziewczynki 12
    > lat) do ok. 600pln. nie byłem na bieżąco z cenami i zaskakuje mnie ich
    > obecny poziom. mam problemy z wyborem komponentów. czy w ogóle da się
    > coś sensownego złożyć w tej granicy cenowej?

    Nowego - raczej nierealne. Być może złożysz coś z pirackim OSem, na
    płycie głównej zintegrowanej ze wszysktim, ale to będzie szajs.
    Znacznie lepszym pomysłem jest zakup używanego, poleasingowego Della
    na przykład - za ~400zł znajdziesz na Allegro modele z P4 i 1GB RAMu i
    legalnym WinXP, a całość zapakowana w ładną małą skrzyneczkę.

    IMHO inwestycja znacznie lepsza - bo będzie taniej, sprzęt będzie
    znacznie porządniejszy i bardziej stabilny (markowe komputery są
    stabilne jak skała), a do tego dochodzi aspekt wychowawczy - legalne
    oprogramowanie...

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.