  • Data: 2009-02-01 16:41:08
    Temat: Re: budżetowy do 600?
    Od: Maru <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yakhub pisze:
    > W liście datowanym 1 lutego 2009 (15:47:28) napisano:

    com...

    > Też nie sprawdzałem. Pewnie przy odrobinie kombinowania WINE sobie
    > poradzi. Pytanie tylko, czy użytkownik sobie poradzi z WINE.
    >
    > Ja się zgadzam, że Linuksy są świetnym systemem w wielu
    > zastosowaniach. Ale instalować taki system na komputerze dla
    > 12-latki?... Miejże litość dla biednego dziecka :).

    Dzieci najłatwiej i najszybciej przydstosowaują się do nowości. Poza tym
    jeśli będzie w stanie opanować Windowsa to i z Linuksem sobie poradzi.
    Konfiguracja różnych rzeczy w Windowsie też nie jest taka prosta jak
    się komuś wydaje. Czasami pewne rzeczy łatwiej jest pod Linuksem ustawić;))
    Wystarczy znaleźć kogoś kto ma do czynienia z Linuksem i poprosić o radę.
    Poza tym w większości dystrybucji Linuks zaraz po zainstalowaniu gotowy
    jest do pracy, bo wszystko w nim jest, a jak nie ma to kilka kliknięć i
    jest.